بورسینه
1399/06/10
10:23
🔹 در ساعت ۱۰:۰۰ جمع صف‌های خرید حدود دو هزار و ۶۷۰ میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش سه هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشا...

🔹 در ساعت ۱۰:۰۰ جمع صف‌های خرید حدود دو هزار و ۶۷۰ میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش سه هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۶۷۰ میلیارد تومان می‌رسد.



🔹 تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش #وملی، #آریان و حق تقدم #وگردش به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام گروه صنعتی ملی ۴۲۰ میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید #فملی، #ثبهساز و #شبندر در نوبت انتظار است.



🔹 ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۷۹۰ میلیارد تومان (۶۷ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر هزار و ۸۳۰ میلیارد تومان (۵۵ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۳۶ نماد و حجم صف‌های فروش در ۵۷ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف کشاورزی و دامپروری ملارد شیر (#زملارد) به ۹.۶ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.



🔹 "دباغی، پرداخت چرم و ساخت انواع پاپوش" کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۴۱۷ میلیارد تومان است و پس از آن گروه "سرمایه‌گذاری‌ها" قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۴۱۵ میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه "فلزات اساسی" با تقاضای خرید ۷۲۰ میلیارد تومانی همراه است.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0