رمزارز نیوز
1402/12/19
19:30
۳ ارز دیجیتالی که در این هفته نباید معامله کنید!

با وجود روند صعودی کلی در بازار ارزهای دیجیتال که با رسیدن بیت کوین به بالاترین قیمت تاریخی‌اش تشدید شده است، اغلب سرمایه‌گذاران در جست‌وجوی دارایی‌های دیجیتال سودآور هستند.


اما باید توجه کرد که تمام دارایی‌ها اکنون سودآور نیستند. در همین راستا وب سایت Finbold بر اساس اصول بنیادین، ۳ ارز دیجیتال را شناسایی کرد که باید در هفته آینده از آنها اجتناب کرد.


چین لینک (LINK)

با وجود روند صعودی کلی بازار، چین‌لینک از این روند پیروی نکرده است. این مسئله می‌تواند به دلیل عملکرد ضعیف چین لینک و همچنین کاهش قابل توجه در میزان عرضه راکد گردش ۱۸۰ روزه بین ۶ فوریه تا ۳ مارس، باشد.


در تاریخ ۶ مارس این میزان کاهش چشمگیری داشت و با ۸۷.۶۸ درصد کاهش از ۵۷۰,۰۰۰ به ۷۰,۲۰۰ سقوط کرد. این تغییر ناگهانی در توکن‌های چین‌لینک راکد قبلی و پایین بودن سطح احساسات سنجیده‌شده تا حد ۱.۲۶۵- نشان‌دهنده احساسات نزولی قابل توجه است که از جولای ۲۰۲۳ مشاهده نشده است.


در زمان نگارش این خبر، ارز دیجیتال چین‌لینک با کاهش ۶ درصدی در محدوده قیمتی ۲۰.۰۸ دلار معامله می‌شود.



cryptocurrencies-avoid-next-week

وی چین (VET)

ویچین خود را به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال با عملکرد برتر در بلندمدت تثبیت کرده و در ۳۰ روز گذشته بیش از ۷۰ درصد افزایش قیمت داشته است. با وجود مسیر کلی مثبت، چین لینک در هفته گذشته کاهش ۴ درصدی داشته و وضعیت معاملات فعلی در قیمت ۰.۰۴ دلار، نشان‌دهنده احساسات نزولی کوتاه‌مدت است.


به گفته VeFam تحلیلگر ارزهای دیجیتال، وی چین اکنون در حال تثبیت زیر ۰.۰۵ دلار است و تا زمانی که شکست قطعی نباشد، معامله‌گران باید احتیاط کنند. اکنون چشم‌انداز وی چین غیر قابل پیش‌بینی و نیازمند صبر برای شکست یا تایید روند صعودی، قبل از انجام هر گونه اقدام استراتژیکی است.


cryptocurrencies-avoid-next-week

اینجکتیو (INJ)

در هفته گذشته، اینجکتیو با نوساناتی روبه‌رو شد و از سود بردن در رالی کلی بازار بازماند. با وجود این آشفتگی کوتاه‌مدت، این بلاکچین لایه ۱ در ماه گذشته، رشد قابل توجهی داشته و تقریبا ۳۰ درصد سود کسب کرده است. اما در هفته گذشته اینجکتیو کاهش ۳ درصدی را به ثبت رساند.


جالب اینجا است که به غیر از عدم استفاده از رالی کلی بازار، این توکن علی‌رغم معرفی در inEVM، یک رول‌آپ با هدف تسهیل ترکیب زنجیره‌ای، همچنان روند اصلاحی در پیش گرفته است.


این نوآوری به دلیل دستیابی به سازگاری واقعی بین اتریوم (ETH) و سولانا (SOL) مورد تحسین قرار گرفته است. اکنون باید منتظر بود و قبل از هر اقدامی واکنش این رمزارز به تحولات اخیر را بررسی کرد.


در زمان نگارش این خبر، اینجکتیو بالاتر از سطح حمایتی ۴۰ دلار قرار دارد و با قیمت ۴۱.۴۷ دلار معامله می‌شود.


انتهای خبر

0
0