رمزارز نیوز
1401/12/01
11:59
۵ ارز دیجیتال آماده پرواز در این هفته!

داده‌های بازار نشان می‌دهند که میانگین صنعتی داوجونز برای سومین هفته متوالی سقوط کرد، اما قیمت بیت کوین راه… مطالعه مطلب ...

داده‌های بازار نشان می‌دهند که میانگین صنعتی داوجونز برای سومین هفته متوالی سقوط کرد، اما قیمت بیت کوین راه خود را جدا کرده و اکنون در مسیر نزدیک شدن به مقاومت بالاسری قوی در ۲۵،۲۱۱ دلار قرار دارد.


به گزارش سایت کوین تلگراف، پس از بازگشت بیت کوین از سطوح پایین، تحلیل‌گران در مورد حرکت بعدی آن اختلاف نظر دارند. برخی از معامله‌گران بر این باورند که رالی فعلی بیت کوین یک بار دیگر کاهش خواهد یافت، در حالی که برخی دیگر انتظار دارند این حرکت رو به بالا ادامه داشته باشد و فاز صعودی جدیدی را آغاز کند.


در ادامه، نمودار ۵ ارز دیجیتال را که می‌توانند در کوتاه‌مدت عملکرد بهتری نسبت به سایر رمزارزها داشته باشند، با هم بررسی می‌کنیم.


۱. بیت کوین

در حال حاضر، بیت کوین در نزدیکی مقاومت بالاسری قوی ۲۵،۲۱۱ دلار معامله می‌شود. محدوده کوچک معاملات در روزهای ۱۸ و ۱۹ فوریه نشان می‌دهد که گاوها عجله‌ای برای برداشت سود ندارند و خرس‌ها هم نسبت به معاملات شورت در سطوح فعلی محتاط هستند.


۵ ارز دیجیتال آماده پرواز در این هفته!

نمودار روزانه BTC/USDT. شیب رو به بالای میانگین‌های متحرک و قرار داشتن شاخص قدرت نسبی (RSI) در نزدیکی منطقه اشباع خرید نشان می‌دهد که گاوها کنترل اوضاع را در دست دارند. یک ادغام فشرده در نزدیکی یک مقاومت قوی معمولا به سمت بالا برطرف می‌شود. اگر خریداران قیمت را به بالاتر از ۲۵،۲۵۰ دلار برسانند و حفظ کنند، جفت BTC/USDT می‌تواند تا ۳۱ هزار دلار افزایش یابد؛ زیرا مقاومت عمده‌ای در این بین وجود ندارد.


در مقابل، اگر قیمت از سطح فعلی کاهش یابد، می‌تواند در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۳،۱۱۵ دلار) حمایت پیدا کند. خرس‌ها باید قیمت را به زیر ۲۲،۸۰۰ دلار برسانند تا بتوانند حرکت صعودی را متوقف کنند. در چنین شرایطی، این جفت ارز ممکن است به ۲۱،۴۸۰ دلار کاهش یابد که انتظار می‌رود به عنوان یک حمایت قوی عمل کند.


۲. فایل کوین

در تاریخ ۱۷ فوریه، قیمت فایل کوین به بالای سطح مقاومت ۷ دلار صعود کرد. این نشان‌دهنده تصمیم گاوها برای شروع یک حرکت صعودی جدید است.


۵ ارز دیجیتال آماده پرواز در این هفته!

نمودار روزانه FIL/USDT. پس از یک تثبیت کوتاه در ۱۸ فوریه، گاوها به حرکت صعودی خود در ۱۹ فوریه ادامه دادند. این افزایش قوی نشان‌دهنده خرید تهاجمی گاوها است. یک مقاومت جزئی در ۹٫۵۳ دلار وجود دارد، اما احتمالا گاوها بتوانند از آن عبور کنند. در این صورت، جفت FIL/USDT می‌تواند ۱۱٫۳۹ دلار را هدف قرار دهد. این سطح احتمالا به عنوان یک مانع بزرگ عمل خواهد کرد، اما اگر گاوها اجازه ندهند که در پولبک بعدی، قیمت به زیر ۹٫۵۳ دلار بازگردد، روند صعودی می‌تواند ادامه یابد. مقاومت بعدی در نزدیکی سطح ۱۶ دلار قرار دارد.


در مقابل، اگر قیمت از سطح فعلی پایین بیاید و به زیر ۷ دلار سقوط کند، این دیدگاه مثبت می‌تواند در کوتاه‌مدت باطل شود.


۳. توکن صرافی اوکی‌ایکس

در حالی که قیمت بیشتر ارزهای دیجیتال بسیار پایین‌تر از اوج تاریخی خود قرار دارد، توکن صرافی اوکی‌ایکس در چند روز گذشته به طور مداوم به بالاترین سطح تاریخی جدید رسیده است. هر دارایی که به بالاترین سطح تاریخی خود برسد، دارای قدرت است.


۵ ارز دیجیتال آماده پرواز در این هفته!

نمودار روزانه OKB/USDT. در ۱۸ فوریه، جفت OKB/USDT برگشت که نشان‌دهنده رزرو سود بالای ۵۸ دلار است. در یک روند صعودی قوی، اصلاحات معمولا بیش از سه تا پنج روز طول نمی‌کشند. اگر قیمت دوباره از ۵۰ دلار افزایش یابد، گاوها سعی خواهند کرد این جفت را به بالای ۵۹ دلار برسانند. اگر آنها موفق شوند، این جفت می‌تواند سفر خود را به سمت ۷۰ دلار آغاز کند.


احتمال دیگر این است که قیمت این جفت به شدت اصلاح شده و حمایت ۴۵ دلاری را مجددا آزمایش کند. اگر خریداران در آزمایش مجدد این سطح به عنوان حمایت موفق شوند، این جفت ارز ممکن است برای چند روز دیگر در محدوده ۴۵ تا ۵۸ دلار تثبیت شود. خرس‌ها باید قیمت را به زیر ۴۴ دلار کاهش دهند تا دست برتر را به دست آورند.


۴. وی چین

وی چین آزمایش مجدد خط روند نزولی را با موفقیت انجام داد و پس از آن، به بالاتر از مقاومت بالاسری صعود کرد که نشان می‌دهد خرس‌ها ممکن است قدرت خود را از دست بدهند.


۵ ارز دیجیتال آماده پرواز در این هفته!

نمودار روزانه VET/USDT. شیب میانگین‌های متحرک رو به بالا است و RSI نزدیک به منطقه اشباع خرید قرار دارد که نشان می‌دهد گاوها دست بالا را دارند. اگر خریداران در طول پولبک بعدی، سطح ۰٫۰۲۸ دلار را به حمایت تبدیل کنند، جفت VET/USDT ممکن است به سمت مقاومت بالاسری بعدی در ۰٫۰۳۴ دلار صعود کند. انتظار می‌رود که خریداران با قدرت از این سطح محافظت کنند؛ زیرا صعود به بالاتر از آن می‌تواند نشان‌دهنده شروع یک روند صعودی جدید باشد. در این صورت، این جفت ارز ممکن است تا ۰٫۰۵ دلار افزایش یابد.


در مقابل، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰٫۰۲۵ دلار) سقوط کند، این دیدگاه مثبت می‌تواند در کوتاه‌مدت باطل شود.


۵. راکت پول

در چند روز گذشته، قیمت راکت پول یک روند صعودی داشته است. قیمت این رمزارز در طول پولبک‌ها به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۵ دلار) نرسیده که نشان‌دهنده تقاضای قوی برای خرید در سطوح پایین‌تر است.


۵ ارز دیجیتال آماده پرواز در این هفته!

نمودار روزانه RPL/USDT. الگوی کندلی inside-day در روزهای ۱۸ و ۱۹ فوریه نشان می‌دهد که خرس‌ها تلاش می‌کنند روند صعودی را نزدیک به ۵۶ دلار متوقف کنند، اما گاوها تمایلی به تسلیم شدن ندارند. اگر خریداران قیمت را به بالای ۵۷ دلار برسانند، RPL/USDT می‌تواند به سمت هدف بعدی در ۷۴ دلار حرکت کند.


در مسیر نزولی، اولین حمایت در نزدیکی سطح روانی ۵۰ دلار قرار دارد. اگر قیمت از این سطح کاهش یابد، این جفت ممکن است به سمت متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۵ دلار) سقوط کند. این یک سطح مهم برای گاوها است تا از آن دفاع کنند؛ چون از دست دادن این حمایت ممکن است نشان‌دهنده تغییر روند در کوتاه‌مدت باشد.


انتهای خبر

0
0