بورس پرس
1401/11/25
00:00
مجوز افزایش سرمایه ۲۵۸ تا ۱۳ درصدی پنج شرکت صادر شد

پنج شرکت بورسی و فرابورسی، مجوز افزایش سرمایه ۲۵۸، ۲۰۰، ۱۰۰، ۶۷ و ۱۳ درصدی را از سه محل گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، پنج شرکت لامیران ، باما ، بانک پاسارگاد ، دنا آفرین فدک و حمل و نقل توکا به ترتیب مجوز افزایش سرمایه ۲۰۰، ۱۰۰، ۶۷، ۱۳ و ۲۵۸ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.


بر این اساس، "فلامی" سرمایه فعلی را از ۲۰ به ۶۰ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای ا صلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی اعمال می شود.


سرمایه فعلی "کاما" از یک به ۲ هزار میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال و صرف ا صلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج وجه نقد، تامین سرمایه در گردش و خرید سرمایه‌گذاری های جدید می شود.


همچنین "وپاسار" سرمایه فعلی را از ۱۳.۱ به ۲۱.۹ هزار میلیارد تومان می رساند. ۷.۱ هزار میلیارد تومان از تامین مالی این بانک بورسی از محل سود انباشته و ۱.۷ هزار میلیارد تومان دیگر از محل سایر اندوخته ها برای افزایش سقف اعطای تسهیلات، بهبود نسبت های بانکی و توسعه خدمات اعمال می شود.


سرمایه فعلی "گدنا" هم از ۱۵۰ به ۱۷۰ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته به منظور ا صلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج نقدینگی و استفاده از مزایای معافیت مالیاتی اعمال می شود.


در این میان ، "حتوکا" سرمایه فعلی را از ۹۹ به ۳۵۴ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی برای ا جرای طرح توسعه ناوگان حمل و نقل شرکت و تامین مخارج سرمایه‌ای اعمال می شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0