آکادمی هلاکوئی
1401/01/23
18:20
شیبا اینو در بین چهار رمزارز جدید لیست شده پلتفرم معاملاتی رابین هود

شرکت خدمات مالی رابین‌هود مارکتس (Robinhood Markets) چهار…

شرکت خدمات مالی رابین‌هود مارکتس (Robinhood Markets) چهار رمزارز جدید را به پلتفرم خود اضافه کرد. این رمزارزها شیبا اینو(SHIB) را نیز دربرمی گیرد. چنین تحولی برای حامیان این رمزارز یک پیروزی محسوب می شود. حامیان شیبا اینو مدت‌هاست که برای دردسترس بودن این رمزارز برای معامله در رابین هود تلاش می کنند.


این پلتفرم معاملاتی محبوب همچنین رمزارز سولانا(SOL) ، پالیگان(MATIC) و کامپاند(COMP) را به فهرست رمزارزهای در دسترس خود افزود. قیمت تمامی این رمزارز ها رشد کرد.


کاربران رابین هود مدت‌هاست که از این کارگزاری درخواست کرده‌اند که معاملات شیبااینو را فراهم کند. گفتنی است که در سال گذشته طوماری در وب سایت Change.org با بیش از ۵۵۰۰۰۰ امضاکننده برای این درخواست منتشر شد.


بنا بر اعلام رابین هود ، این شرکت همیشه به دنبال بررسی با دقت رمزارزهای جدید درخواستی است. علاوه بر تقاضای کاربران، کمیته فهرست رمزارزها نیز عواملی از جمله تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای، فناوری و امنیت و همچنین متغیرهای قانونی و مالی و غیره را مورد بررسی قرار می دهد.


سرمایه‌گذاران حقیقی سال گذشته با تحت فشار قرار دادن این شرکت ، موفق به افزودن دوج کوین به این پلتفرم شدند که در اثر آن ، قیمت این میم کوین به شدت افزایش یافت. بسیاری از معامله‌گران داخلی پیش‌بینی می‌کنند که شیبا اینو نیز رشد مشابهی را تجربه کند. در همین حال، معاملات SHIB در سال جاری بی ثبات بوده است. بر اساس وب سایت رمزارزی کوین مارکت کپ ، ارزش این میم توکن در سال جاری تقریبا ۳۰ درصد کاهش یافته است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: bnnbloomberg


انتهای خبر

0
0