آکادمی هلاکوئی
1400/01/18
13:18
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۱۸ فروردین)

تلاش بیت کوین زیر ۶۰ هزار دلار ادامه…

تلاش بیت کوین زیر ۶۰ هزار دلار ادامه دهید


افزایش قیمت آلتکوین ها باعث شده است بخش قابل توجهی از چیرگی بیت کوین بر بازار کاهش یابد. این معیار اکنون تا حدود ۵۵٪ کاهش یافته است. در اوایل سال ۲۰۲۱ این معیار بیش از ۷۰ درصد بود.


این اتفاق نتیجه ناتوانی BTC در بازپس گیری تراز ۶۰۰۰۰ دلار است. در ۲۴ ساعت گذشته، بیت کوین به کمترین سطح قیمت خود یعنی اندکی بالاتر از ۵۷۰۰۰ دلار رسید. با وجود افزایش حدود ۱۵۰۰ دلاری قیمت و لمس ۵۸۸۰۰ دلار (در Bitstamp) ، BTC همچنان در مقیاس ۲۴ ساعته ریزشی است و به رنگ قرمز ظاهر شده است.


اندیکاتورهای تکنیکال نشان می دهند که تراز ۵۸۳۵۵ دلار اولین خط مقاومت در مسیر صعود بیت کوین و مقاومت بعدی در ۶۰۰۰۰ دلار است. فقط در صورت غلبه این دارایی بر این دو مانع، امکان فتح قلمروهای ناشناخته برای آن وجود دارد.


در مقابل، سطوح حمایتی موجود در ۵۶۴۰۰ دلار، ۵۴۶۷۵ دلار و ۵۴۰۰۰ دلار می تواند در صورت اصلاح مجدد به این ارز کمک کند.


رشد آلتکوین ها؛ بازگشت ریپل به رتبه چهارم


همانطور که دیروز گزارش کردیم، علائم مختلفی از آغاز فصل جدید آلتکوین ها به چشم می خورد. ریپل بعد از انتشار اخبار نسبتا مثبت از پرونده قضایی آن در میان آلتکوین هایی قرار گرفت که از دیروز بهترین عملکردها را داشته اند. البته، XRP چند روز متوالی است که فعالیت مثبتی داشته است. از ۴ آوریل (۱۵ فروردین) تاکنون این ارز تقریبا ۱۰۰٪ رشد کرده و امروز به بالای ۱.۱۰ دلار رسیده است. طبیعتا به دنبال این حرکت، سرمایه بازار این دارایی نیز افزایش یافته است و XRP اکنون با توجه به این معیار به چهارمین ارز رمزنگاری بزرگ بازار تبدیل شده است.


بایننس کوین یکی دیگر از ارزهایی است که امروز عملکردی درخشان داشته است، به طوریکه BNB موفق شد تازه ترین رکورد خود را بالای ۴۱۰ دلار ثبت کند.


بازار 18فروردین - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (18 فروردین)بازار 18فروردین - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (18 فروردین)

Cardano (۵٪) ، Litecoin (۶٪) ، Chainlink (۷٪) و THETA (۸٪) نیز امروز به رنگ سبز هستند. در مقابل، اتریوم کمی اصلاح شده و زیر ۲۱۰۰ دلار ترید می شود، پولکادات ۴ درصد کاهش داشته و UNI در مقیاس ۲۴ ساعته حدود ۲٪ افت کرده است.


پس از آن نیز توکن هایی Bitcoin Gold (۴۵٪), Helium (۳۳٪), Qtum (۳۲٪), OMG Network (۲۲٪), KuCoin Token (۲۲٪), Ethereum Classic (۱۶٪), Solana (۱۴٪), VeChain (۱۴٪) و Celsius (۱۲٪) قرار می گیرند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0