رمزارز نیوز
1402/12/20
15:30
فلوکی، پیشتاز رالی میم کوین‌ها؛ FLOKI به جمع ۶۰ رمزارز برتر بازار راه…

در هفته‌ای که گذشت، قیمت فلوکی (FLOKI) رشد بیشتری در مقایسه با دیگر میم کوین‌های محبوب بازار، از جمله پپه (PEPE)، دوج کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB)، بانک (BONK) و سگ کلاهدار (WIF) داشت.


همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار فلوکی نیز افزایش قابل‌توجهی داشت و این میم کوین توانست وارد جمع ۶۰ ارز دیجیتال برتر شود.


حساب معروف DogecoinRise با اشاره به این موضوع، در توییتی نوشت:


همان‌طور که بارها گفته‌ام، من قویا معتقدم که فلوکی، دوج بعدی و میم کوین اصلی این دوره گاوی خواهد بود.


در زمان نگارش این خبر، فلوکی با قیمت ۰٫۰۰۰۲۴ دلار معامله می‌شود که اگرچه نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۸٫۹ درصد افت دارد، اما در بازه‌های زمانی هفتگی و ماهانه، به ترتیب رشد قابل‌توجه ۷۵ و ۶۷۰ درصدی را به نمایش می‌گذارد.

this-shiba-inu-shib-competitor-enters-the-top-60-cryptocurrencies

این رالی چشمگیر فلوکی را می‌توان به عوامل مختلفی نسبت داد، از جمله: رکوردشکنی تاریخی بیت کوین و صعود قیمت آن به بالای ۷۰ هزار دلار، افزایش علاقه معامله‌گران به بازار میم کوین‌ها و همچنین، توکن‌سوزی بزرگ FLOKI توسط تیم توسعه‌دهنده.


تیم فلوکی در تاریخ ۹ مارس گزارش داد که با موفقیت ۱۹۰٫۹۱ میلیارد توکن FLOKI را به ارزش بیش از ۴۷ میلیون دلار در دو شبکه زنجیره هوشمند اتریوم و بایننس سوزانده است.


این حرکت استراتژیک نه تنها عرضه در گردش این توکن را کاهش داده، بلکه باعث افزایش قابل‌توجه قیمت آن نیز شده و توجه سرمایه‌گذاران و معامله‌گران سراسر جهان را به خود جلب کرده است.


جدای از سوزاندن توکن‌ها، تیم فلوکی روی ویژگی‌ها و پروژه‌های جدیدی نیز کار می‌کند، از جمله بازی متاورسی Valhalla، که انتظار می‌رود علاقه کاربران به این پروژه و پذیرش توکن آن را افزایش دهد.


انتهای خبر

0
0