رمزارز نیوز
1400/10/27
12:38
رمزارز هارمونی آماده رشد در این هفته!

زیرساخت قدرتمند، استقبال کاربران جدید و تزریق بودجه ۳۰۰ میلیون دلایل افزایش قیمت توکن ONE است. قیمت بیت کوین هنوز با رکورد… مطالعه مطلب ...

زیرساخت قدرتمند، استقبال کاربران جدید و تزریق بودجه ۳۰۰ میلیون دلایل افزایش قیمت توکن ONE است.


قیمت بیت کوین هنوز با رکورد تاریخی خود یعنی ۶۹۰۰۰ دلار فاصله دارد اما این موضوع مانعی برای پیشرفت آلت کوین‌ها نخواهد شد.


داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که پس از رسیدن ارزش توکن هارمونی به پایین‌ترین سطح در ۴ دسامبر، نمودار قیمت این رمزارز روندی خارق‌العاده را طی کرده است. توکن ONE در کمتر از ۵۰ روز توانست ۱۶۳ درصد افزایش پیدا کند و از ۰.۰۱۳ دلار به ۰.۳۸ دلار برسد. سه دلیل برای افزایش قیمت توکن شبکه هارمونی شناسایی شده است. اکوسیستم در حال گسترش، راه‌اندازی پل‌های زنجیره‌ای متعدد و علاقه توسعه دهندگان به یافتن جایگزین‌های شبکه اتریوم مهمترین عوامل رشد این توکن هستند.


دستیابی به بودجه ۳۰۰ میلیون دلاری

یکی از بزرگ‌ترین پیشرفت‌ها شبکه هارمونی از ماه سپتامبر آغاز شد. بنیاد هارمونی طرحی تشویقی مشارکتی راه‌اندازی کرد. در این طرح برای تامین بودجه رفع باگ‌ها، کمک‌های مالی و ایجاد ۱۰۰ سازمان مستقل غیرمتمرکز (DAO) سرمایه ۳۰۰ میلیون دلاری جمع‌آوری شد.


از زمان راه‌اندازی این طرح، ۲۳ دائو در شبکه هارمونی تامین مالی و راه‌اندازی شده است و تعداد بیشتری نیز در حال توسعه‌اند.


پل‌های زنجیره‌ای به پیشرفت هارمونی کمک می‌کنند

یکی دیگر از دلایل افزایش محبوبیت هارمونی، راه‌اندازی چندین پل زنجیره‌ای است. این پل‌ها شبکه هارمونی را به دیگر شبکه‌های سازگار با ماشین مجازی اتریوم مانند Celer و Polygon متصل می‌کنند.


علاوه بر جدیدترین ادغام شبکه هارمونی با Celer c-bridge، تیم توسعه این شبکه در ماه نوامبر یک پل زنجیره‌ای NFT را به عنوان بخشی از پل Horizon راه‌اندازی کرد. پروتکل Celer c-bridge امکان انتقال زنجیره‌ای توکن‌های (USDC) و (wETH) را فراهم کرده است.


اخیرا شبکه هارمونی و پروتکل لایه اول کازماس (ATOM) همکاری جدیدی را شروع کرده‌اند. نتیجه این تعامل ایجاد پلی بین این دو اکوسیستم در حال رشد خواهد بود.


هارمونی همچنین در مراحل پایانی ایجاد یک پل بومی برای شبکه بیت کوین است که انتظار می‌رود قبل از پایان زمستان ۲۰۲۲ راه‌اندازی شود.


کاربران جدید و رشد شاخص TVL

یکی دیگر از عوامل رشد شبکه هارمونی، افزایش TVL (میزان کل سرمایه بلوکه شده) در این شبکه است. بر اساس داده‌های Defi Llama این شاخص اکنون به بالاترین سطح خود یعنی ۱.۲۵ میلیارد دلار رسیده است.


تعداد زیادی برنامه DeFi در شبکه هارمونی توسعه یافته‌اند. بازیDeFi Kingdoms با توکن (JEWEL) حدود ۷۴۷ میلیون دلار از کل TVL را در اختیار دارد. پس از این بازی پلتفرم Tranquil Finance با ۲۰۱.۸۵ میلیون دلار و Viperswap با ۵۴.۴ میلیون دلار مهمترین برنامه‌های توسعه یافته در این شبکه هستند.


بررسی شاخص VORTECS با توجه به داده‌های Cointelegraph Markets Pro چشم‌اندازی صعودی را برای توکن ONE در تاریخ ۸ ژانویه پیش‌بینی کرده بود.


شاخص VORTECS معیاری برای مقایسه شرایط فعلی رمزارز با شرایط روزهای ابتدایی عرضه است. این شاخص اطلاعات احساسات بازار، حجم معاملات، تغییرات اخیر قیمت و فعالیت توییتر را بررسی می‌کند.


انتهای خبر

0
0