رمزارز نیوز
1403/06/11
13:05
نگاهی به به‌روزرسانی‌های بزرگ ماه سپتامبر؛ ۵ آلت‌کوینی که آماده جهش هستند!

ماه سپتامبر ممکن است آغازگر تغییرات مهمی در بازار ارزهای دیجیتال باشد که می‌تواند به نفع آلت‌کوین‌ها تمام شود. در همین راستا، فهرستی از آلت‌کوین‌هایی که باید در ماه آینده زیر نظر…

ماه سپتامبر ممکن است آغازگر تغییرات مهمی در بازار ارزهای دیجیتال باشد که می‌تواند به نفع آلت‌کوین‌ها تمام شود. در همین راستا، فهرستی از آلت‌کوین‌هایی که باید در ماه آینده زیر نظر داشته باشید، تهیه شده است:


میکر (MKR)

در ماه سپتامبر، میکر دائو (MakerDAO) قرار است هویت و توکن‌های جدید خود را معرفی کند. بر اساس برنامه‌ریزی‌‌های صورت‌گرفته، استیبل کوین USDS و توکن حاکمیتی اسکای (SKY) در تاریخ ۱۸ سپتامبر راه‌اندازی خواهند شد.


این تغییرات بزرگ ممکن است موجب افزایش قیمت توکن MKR شود. از آنجایی که توکن‌های MKR قابلیت معاوضه با توکن جدید SKY را دارند، سرمایه‌گذاران ممکن است برای سرمایه‌گذاری اولیه روی SKY، به جمع‌آوری توکن MKR بپردازند و این موضوع می‌تواند تقاضا و قیمت MKR را افزایش دهد.

altcoins-to-watch-in-september-2024

بنابراین، این احتمال وجود دارد که قیمت MKR از سطح حمایتی ۱,۶۹۳ دلار بازگردد و مقاومت ۲,۱۸۸ دلار را آزمایش کند. این آلت‌کوین در طول ماه آگوست در این محدوده نوسان جانبی داشته و احتمالا در پی تغییرات مذکور به ۲,۵۵۶ دلار برسد.


پالیگان (MATIC)

پالیگان نیز مانند میکر در حال انتقال و ارتقای توکن بومی خود از MATIC به POL است. این انتقال که در ۴ سپتامبر انجام خواهد شد، می‌تواند به MATIC کمک کند تا کاهش ۲۶ درصدی اخیر خود را جبران کند. در صورت صعود، اهداف قیمتی این رمزارز به ترتیب سطوح ۰.۵۰، ۰.۶۰ و ۰.۷۵ دلار خواهند بود.

altcoins-to-watch-in-september-2024

رشد بیشتر از ۰.۷۵ دلار بعید به نظر می‌رسد؛ زیرا احتمالا در این سطح شاهد فروش گسترده به منظور برداشت سود خواهیم بود.


ایاس (EOS)

شبکه ایاس نیز در حال آماده‌سازی برای به‌روزرسانی بزرگ خود با نام اسپرینگ ۱ (Spring ۱.۰) است که شامل تغییر در الگوریتم اجماع شبکه خواهد بود. این به‌روزرسانی که در ۴ سپتامبر انجام خواهد شد، می‌تواند موجب افزایش قیمت توکن بومی شبکه شود.

altcoins-to-watch-in-september-2024

پس از افت ۱۱ درصدی اخیر، به منظور بازگشت به سطوح قبلی، این آلت‌کوین باید سطح مقاومتی ۰.۵۵۷ دلار را به حمایت تبدیل کند. در این صورت، احتمال رشد قیمت تا ۰.۶۰۵ دلار و فراتر از آن وجود خواهد داشت.


تورچین (RUNE)

قیمت تورچین اخیرا پس از رسیدن به سطح حمایتی بازار نزولی (۳.۹۴ دلار) بهبود یافته و ممکن است به زودی بر مقاومت چند ماهه خود (۴.۹۳ دلار) غلبه کند. شبکه تورچین نیز در ۴ سپتامبر برای اجرای یک هاردفورک آماده می‌شود که اگرچه تغییر عمده‌ای ایجاد نخواهد کرد، اما می‌تواند کاتالیزوری برای افزایش قیمت RUNE باشد.

altcoins-to-watch-in-september-2024

اگر تورچین از این فرصت بهره‌مند شود، احتمال افزایش قیمت آن تا ۶.۵۲ دلار وجود خواهد داشت.


فلو (FLOW)

فلو نیز در تاریخ ۴ سپتامبر یک به‌روزرسانی بزرگ به نام کرسندو (Crescendo) را تجربه خواهد کرد که این شبکه را به اکوسیستم وب ۳ متصل می‌کند. این به‌روزرسانی می‌تواند به فلو کمک کند تا از روند جانبی کنونی خود خارج شده و به بالای ۰.۸۰ دلار برسد.

altcoins-to-watch-in-september-2024

اما اگر این رالی افزایشی ناموفق باشد، احتمال ادامه روند جانبی یا سقوط قیمت تا ۰.۵۰ دلار وجود خواهد داشت.


انتهای خبر

0
0