سهامیاب - آموزش بورس
1401/01/30
08:53
#پتروشیمی ✍🏻افزایش تقاضا در گروه پتروشیمی علی‌الخصوص در تولیدکنندگان اوره و متانول مشهود است. بنظر نزدیک شدن به فصل مجامع و کاهش نگرانی سهامداران ...

#پتروشیمی



✍🏻افزایش تقاضا در گروه پتروشیمی علی‌الخصوص در تولیدکنندگان اوره و متانول مشهود است. بنظر نزدیک شدن به فصل مجامع و کاهش نگرانی سهامداران نسبت به پرداخت عوارض صادرات محصولات پتروشیمی از جمله عوامل افزایش تقاضا در این صنعت باشد.



🏭از #شپدیس آغاز می‌کنیم که فقط ۶ درصد دیگر تا سقف تاریخی ۱۹.۰۰۰ تومانی خود فاصله دارد. به نظر شپدیس تا این سطح پیشروی کند اما رشد بیشتر سهم منوط به تعیین تکلیف عوارض صادراتی خواهد بود.



🛢 در طرف دیگر #شگویا را داریم که پس از گذر قدرتمند از مقاومت ۱.۲۰۰ تومانی، زیر فشار عرضه قرار گرفته است. شگویا تاثیری از وضع عوارض صادراتی نمی‌پذیرد و به نظر پس از پولبک به سطح شکسته شده، به مدار رشد بازگردد.



🏭 اما سری هم به #بوعلی بزنیم که در مواجهه با سقف ۸.۳۰۰ تومانی زیر فشار عرضه قرار گرفته است. بوعلی برای تایید تداوم روند صعودی و رسیدن به مرز روانی ۱۰ هزار تومانی، نیاز به گذر از سد اشاره شده دارد.



🛢و در آخر اشاره به #تاپیکو داشته باشیم که به مقاومت ۱.۴۸۰ تومانی نفوذ کرده و با کمی نوسان در مرز قیمت‌های ۱.۵۰۰ تومانی، به روند صعودی خود ادامه خواهد داد.



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0