بورس پرس
1402/08/15
00:00
شفاف سازی ۷ پتروشیمی از آثار مالی نرخ گاز خوراک و سوخت صنایع

۷ شرکت پتروشیمی بورسی و فرابورسی در پی اعلام نرخ گاز خوراک و سوخت برای سه ماه در خصوص آثار مالی این رویداد مهم، دست به شفاف سازی زدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، ۷ شرکت پتروشیمی شیراز، خراسان، کرمانشاه، پردیس، زاگرس، فن آوران و مبین انرژی خلیج فارس پیرو اعلام نرخ گاز خوراک پتروشیمی ها و سوخت صنایع برای سه ماه فروردین، شهریور و مهر درخصوص آثار مالی ، دست به شفاف سازی زدند.


بر اساس این گزارش، "شیراز" پیرو اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر تغییر نرخ گاز اعلام کرد: نرخ گاز قبل از شهریور ماه بصورت علی الحساب بوده و نرخ قطعی مشخص نیست. لذا آثار مالی ناشی از تغییر نرخ به محض مشخص شدن به اطلاع سهامداران خواهد رسید.


"خراسان" پیرو نامه معاون برنامه‌ریزی وزارت نفت مبنی بر ابلاغ قیمت گاز خوراک و سوخت شرکت‌های پتروشیمی اعلام کرد: از آنجایی که در این نامه نرخ چند ماه سال مشخص نشده و نرخ‌های اعلامی هنوز در قبوض گاز شرکت گاز استان خراسان شمالی اعمال نشده و نرخ‌های اعمال شده قبلی در قبوض به صورت علی الحساب هستند، آثار سود و زیانی آن متعاقبا اعلام خواهد شد.


"کرماشا" اعلام کرد: تا تاریخ این نامه تمامی قبوض صادره توسط اداره گاز استان کرمانشاه به صورت علی الحساب جهت ماه های تیر، مرداد ، شهریور و مهر با همان نرخ ۷ هزار تومان خوراک و ۴ هزار تومان سوخت صادر شده و قبض تعدیلی به این شرکت ارسال نشده است. به محض دریافت قبوض اصلاحی مراتب به استحضار سهامداران رسانده می شود.


"ش پدیس" پیرو گزارش منتشره مبنی بر اعلام نرخ قطعی گاز خوراک و سوخت، اعلام کرد: نرخ گاز خوراک در شهریور ماه و نرخ گاز سوخت در ماه های فروردین، شهریور و مهر به صورت قطعی و برای مابقی ماه ها نرخ ها کماکان به صورت علی الحساب بوده و به محض دریافت نرخ قطعی به اطلاع سهامداران خواهد رسید.


" زاگرس" پیرو اعلام قیمت گاز طبیعی خوراک شرکت‌های پتروشیمی در شهریور و سوخت در مهر توسط معاون برنامه‌ریزی وزارت نفت، اعلام کرد: با توجه به اینکه نرخ گاز طبیعی خوراک و گاز سوخت در ماه‌های قبل به صورت علی الحساب بوده، آثار مالی اکنون قابل محاسبه و اعلام نبوده و در صورت تعیین تکلیف نهایی نرخ‌های ماه‌های قبل، اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.


"شفن" پیرو اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر نرخ گاز خوراک و سوخت، اعلام کرد: نرخ گاز خوراک برای شهریور ۴۸۸۴۱ ریال و گاز سوخت برای شهریور و مهر ۲۹۲۱۸ و ۲۹۲۸۶ ریال برای هر متر مکعب تعیین شد. آثار مالی نرخ‌های اعلام شده برای این شرکت نامشخص است.


"مبین" با ابلاغ قیمت گاز خوراک و سوخت شرکت‌های پتروشیمی، اعلام کرد: از آنجایی که در این نامه نرخ چند ماه سال مشخص نشده و نرخ‌های اعلامی هنوز در قبوض گاز شرکت گاز استان بوشهر اعمال نشده ، آثار سود و زیانی آن متعاقبا اعلام خواهد شد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0