آکادمی هلاکوئی
1400/03/05
14:03
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۵ خرداد)

بیت کوین به ۴۰ هزار دلار رسید ارز…

بیت کوین به ۴۰ هزار دلار رسید


ارز رمزنگاری شده برتر بازار طی چند هفته گذشته اصلاحات زیادی را تجربه کرده است. آخرین مورد این اصلاحات، روز جمعه و به دنبال ترس و عدم اطمینان ایجاد شده توسط دولت چین آغاز شد. در عرض چند ساعت پس از انتشار اخبار مرتبط با مواضع چین در خصوص ماینرهای ارزهای دیجیتال، بیت کوین از ۴۲۰۰۰ دلار به پایین ترین سطح روزانه خود در ۳۴۰۰۰ دلار سقوط کرد.


روزهای آخر هفته وضعیت بدتر شد و عصر یکشنبه BTC به ۳۱۰۰۰ دلار رسید. با این حال، گاوها در این مرحله وارد عمل شدند و مسیر حرکت بیت کوین را معکوس کردند.


بیت کوین به تدریج ارزش از دست رفته خود را تاحدودی بازیافت و در ۲۴ ساعت گذشته برای اولین بار از روز جمعه به بالاتر از ۴۰۰۰۰ دلار رسید. در زمان نوشتن این متن، این ارز رمزنگاری شده اندکی بالاتر از ۴۰۰۰۰ دلار قیمت دارد و ارزش بازار آن بالای ۷۵۰ میلیارد دلار است.


اتریوم ۳۰۰۰ دلاری


آلتکوین ها که روند ریزشی اخیر بیت کوین را تقلید کردند، پس از آن هم به روند صعودی بیت کوین واکنش مثبت نشان دادند. اتریوم روز یکشنبه تا مرز ۱۷۰۰ دلار سقوط کرد اما از آن زمان تاکنون بیش از ۱۱۰۰ دلار بهبود یافته است. تنها در ۲۴ ساعت گذشته، اتر (ETH) با ۷٪ افزایش به بیش از ۲۸۰۰ دلار رسیده است.


بایننس کوین که کف قیمت حدود ۲۰۰ دلار را لمس کرده بود، از آن زمان تقریبا ۱۰۰٪ افزایش یافته و در حال حاضر ۳۸۰ دلار قیمت دارد. کاردانو نیز سخت سقوط کرده بود، اما از روز گذشته با افزایش ۸ درصدی روند صعودی خود را از سر گرفت. در نتیجه، این دارایی در حال حاضر با قیمت ۱.۸ دلار معامله می شود.


بازار 5 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (5 خرداد)

Ripple (۲.۵٪) ، Polkadot (۶٪) ، Bitcoin Cash (۴٪) ، Uniswap (۸٪) ،Chainlink (۱۷٪) و Polygon (۲۲٪) نیز در مقیاس ۲۴ ساعته سبز هستند.


در میان نوسانات شدیدتر آلتکوین های دارای ارزش بازار کم تا متوسط، Holo با افزایش ۳۵ درصدی پیشتاز است و پس از آن Telcoin (۳۰٪), Terra (۲۹٪), SwissBorg (۲۶٪), THORChain (۲۵٪), Celo (۲۵٪), OMG Network (۲۲٪), SushiSwap (۲۱٪) و Flow (۲۰٪) قرار دارند.


ارزش بازار رمزنگاری با ۱۵۰ میلیارد دلار افزایش در یک روز به ۱.۸ تریلیون دلار رسیده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0