آکادمی هلاکوئی
1400/01/26
16:00
دیوید شوارتز توضیح می دهد که چگونه تاکنون از بیت کوین های خود کسب سود کرده است!

دیوید شوارتز، مدیر ارشد فناوری ریپل (Ripple ) که…

دیوید شوارتز، مدیر ارشد فناوری ریپل ( Ripple ) که جامعه رمزارزها را از نزدیک تحت نظارت دارد، توضیح داد که چگونه از همه BTC های خود سود می برد.


اول از همه او با ایده‌ی “اگر نفروشید، ضرر نخواهید کرد.” مخالفت کرد. به گفته شوارتز، پس انداز ارزهای دیجیتال خریداری شده بدون فروش بدون ریسک است، اما فروش آنها برای سود به معنای از دست رفتن پول نیست.


یکی از کاربران توییتر به نام MackAttackXRP با نظر شوارتز موافقت کرد و افزود: “من ۵۰۰ دلار گذاشتم و با ۱۰۰٪ سود (۱۰۰۰ دلار) دریافتی خود، پول اولیه خودم را خارج کردم و با سود آن به کار ادامه می دهم.” شوارتز در پاسخ به این شخص گفت که او نیز برای برداشت مقداری از سود حاصل خود از افزایش قیمت بیت کوین، از استراتژی مشابهی استفاده کرده است. این مدیر فناوری معروف گفت که پس از اولین افزایش قیمت BTC به سطح ۱۰۰ دلار ، از بیت کوین سود کسب کرد. شوارتز سپس با دستیابی به بیت کوین به ترتیب ۲۵۰ ، ۷۵۰ و در نهایت ۶۳۰۰۰ دلار ، سود خود را ادامه داد.


به گفته مدیر ارشد فناوری Ripple, او اکنون تنها دو درصد از اولین بیت کوین های خود را دارد. ظاهرا، وقتی بیت کوین در سال ۲۰۱۷ به بالاترین رقم خود یعنی ۲۰۰۰۰ دلار رسید، او بخشی از BTC خود را فروخته است.


افزون بر این، شوارتز علاوه بر بیت کوین و XRP ، ارزهای دیگری همچون Ethereum ، ADA ، BAT ، XLM ، EOS ، Bitcoin Gold ، Polymath و چند ارز دیجیتال دیگر را هم در اختیار دارد. شوارتز گفت که بیت کوین و XRP بزرگترین بخش از مجموعه رمزنگاری او را تشکیل می دهند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: koinfinans


انتهای خبر

0
0