اخبار اکس نوین
1400/06/01
11:00
پی پال در بریتانیا خدمات مرتبط با ارز دیجیتال ارائه خواهد داد

اکس نوین: از هفته جاری شهروندان بریتانیایی قادر خواهند بود تا از طریق پی پال، به خرید، فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال بپردازند. این گامی مهم برای پی پال و گسترش پذیرش ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. خدمات ارز دیجیتال پی پال به بریتانیا رسید غول پرداختی بین‌المللی پی پال روز یکشنبه اعلام کرد که مشتریان ساکن بریتانیا به زودی از طریق اپلیکیشن موبایل و وب‌سایت رسمی این شرکت به بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش دسترسی خواهند داشت. این اولین قدم پی پال در راستای گسترش خدمات مرتبط با ارزهای دیجیتال در خارج از ایالات متحده آمریکاست. جالب است بدانید این خدمات در نوامبر سال گذشته راه‌اندازی…

اکس نوین : از هفته جاری شهروندان بریتانیایی قادر خواهند بود تا از طریق پی پال، به خرید، فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال بپردازند. این گامی مهم برای پی پال و گسترش پذیرش ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود.


غول پرداختی بین‌المللی پی پال روز یکشنبه اعلام کرد که مشتریان ساکن بریتانیا به زودی از طریق اپلیکیشن موبایل و وب‌سایت رسمی این شرکت به بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش دسترسی خواهند داشت. این اولین قدم پی پال در راستای گسترش خدمات مرتبط با ارزهای دیجیتال در خارج از ایالات متحده آمریکاست. جالب است بدانید این خدمات در نوامبر سال گذشته راه‌اندازی و ارائه شد و در کمتر از یک سال به خارج از مرزهای آمریکا رسیده است.


به گفته خوزه فرناندز دا پونته، مدیر ارشد بخش رمزارز پی پال «دیجیتالی شدن پول» در زمان همه‌گیری کرونا یکی از انگیزه‌های اصلی این شرکت برای ورود به ارزهای دیجیتال بوده است. وی در این رابطه گفت:


دسترسی جهانی ما، تخصص در پرداخته‌ای دیجیتال، دانش موردنیاز در رابطه با مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها به همراه امنیت و کنترل‌های دقیق این فرصت و مسئولیت خطیر را به ما می‌دهد تا در گسترش ارزهای دیجیتال به افراد بریتانیایی کمک کنیم.


انگلستان در میان تمامی کشورهای اروپایی با ۲ میلیون کاربر فعال ماهیانه، بالاترین میزان استفاده را از پی پال دارد به همین خاطر ارائه خدمات مرتبط با ارزهای دیجیتال به ساکنین بریتانیا در افزایش دسترسی مردم این کشور به رمزارزها و گسترش پذیرش آنها کمک شایانی خواهد کرد.


گفتنی است شرکت پی پال، علاوه بر ارائه خدمات مرتبط با خریدوفروش ارزهای دیجیتال در تلاش است تا به دیفای نیز وارد شود و انتظار می‌رود این ورود، پیش‌زمینه احتمالی برای برنامه‌های آتی پی پال باشد.


گسترش خدمات ارز دیجیتال پی پال به بریتانیا در حالی صورت می‌گیرد که مرجع نظارت در خدمات مالی این کشور به‌طور گسترده‌ای در حال برخورد با صرافی‌های ارز دیجیتال است. اوایل تابستان این مرجع فعالیت صرافی بایننس در این کشور را متوقف کرد و اعلام کرد این صرافی مجاز به ارائه فعالیت‌های تجاری قانونی در بریتانیا نخواهد بود. دا پونته متعهد شده که پی پال برای جلوگیری از مشکلات احتمالی با قانون‌گذاران بریتانیا و دیگر کشورهای جهان همکاری خواهد کرد.


منبع cointelegraph


انتهای خبر

0
0