آکادمی هلاکوئی
1401/06/27
14:00
تحلیل تکنیکال ریپل؛ یک شنبه ۲۷ شهریور

رمزارز ریپل (XRP) از ۷ الی ۱۲ سپتامبر(۱۶…

رمزارز ریپل (XRP) از ۷ الی ۱۲ سپتامبر(۱۶ الی ۲۱ شهریور) به میزان ۱۲ درصد رشد کرد اما با مقاومت ۰.۳۶۰ دلاری روبه رو شد. این روند صعودی با یک اصلاح ۱۰ درصدی دنبال شد و در اثر آن ، کف حمایت ۰.۳۲۵ دلاری شکل گرفت. ریپل در ۱۶ سپتامبر(۲۵ شهریور) یک روند صعودی شدید را آغاز کرد که در نتیجه آن ، قیمت در عرض کمتر از ۴۸ ساعت، ۲۰ درصد افزایش یافت.


قیمت XRP در لحظه انتشار این تحلیل ، یک بار دیگر مانع ۰.۳۸۱ دلاری را مورد امتحان قرار می دهد. این مانع مقاومتی از ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) جلوی صعود ریپل را گرفته است. بنابراین، بسته شدن کندلی قاطع در بالای این مانع و تبدیل شدن آن به یک سطح حمایتی ،نشان دهنده یک پیشرفت گاوی بزرگ است.


در صورت موفقیت آمیز این روند، قیمت XRP می تواند به میزان ۱۴ درصد افزایش یابد و مانع ۰.۴۳۹ دلاری را مجددا مورد امتحان قرار دهد. با این حال، سرمایه گذاران همچنین باید امکان اصلاح قیمت ریپل به سمت سطح ۰.۳۶۰ دلاری را زیر نظر داشته باشند که می تواند به عنوان یک نقطه ورود خوب برای جهت بعدی ریپل باشد.


XRPPERP 2022 09 18 12 41 15 637990857016753023 300x171 - تحلیل تکنیکال ریپل؛ یک شنبه 27 شهریور

نمودار روزانه جفت ارزXRP/USDT


از سوی دیگر، در صورتی که قیمت XRP نتواند از مقاومت ۰.۳۸۱ دلاری عبور کند، کف حمایت ۰.۳۶۰ دلاری، نقطه ای برای ورود خریداران حاشیه‌ای خواهد بود. کاهش قیمت به زیر این سطح و بسته شدن کندلی روزانه زیر سطح ۰.۳۵۷ دلاری ، منجر به کاهش ریپل به کف قیمت پایین تری می شود. در نتیجه ، سناریوی گاوی مذکور باطل خواهد شد.


در چنین شرایطی ، XRP می تواند به سمت سطح ۰.۳۲۵ دلاری عقب نشینی کند. در شرایط بسیار خرسی، ریپل ممکن است به مانع ۰.۳۰۹ دلاری برسد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: FXSTREET


انتهای خبر

0
0