ارزینکس
1401/03/10
10:24
💢 مروری بر پروژه ی بلاکچینی Libre DeFi پروژه بلاکچینی LIBRE DEFI در شبکه‌های پالیگان و آوالانچ و BNBCHAIN فعالیت خودش را در پیش گرفته است. هدف ای...

💢 مروری بر پروژه ی بلاکچینی Libre DeFi



پروژه بلاکچینی LIBRE DEFI در شبکه‌های پالیگان و آوالانچ و BNBCHAIN فعالیت خودش را در پیش گرفته است. هدف این پروژه در دسترس قرار دادن تمام مواردی است که یک کاربرد دیفای مورد نیازش است.



۱)استیکینگ ( STAKING ) :


کاربران می‌توانند توکن‌های پروژه و از طریق همین پلتفرم برای استیک کردن و کسب سود استفاده کنند و هر زمان که بخواهند می‌توانند از این کار صرف نظر نمایند. به هنگام برداشت سهمشان ۲ درصد باید به عنوان کارمزد بپردازند که بر کل پاداش‌های او اعمال می‌شود.



۲)بخش LIBRE FARM :


به‌منظور سازی و ایجاد رابط کاربری راحتتر این قسمت به گونه‌ای قرار داده شده که با کمتر از ۵ کلیک کاربر بتواند با یک پروتکل کاملا جدید به فعال کردن بپردازد. تنها کار این است که آن دارایی را مشخص کند و پروتکل LIBRE مربوط به دیفای بقیه یک کار را انجام خواهد داد.



۳) بخش LIBRE SWAP :


به عنوان یک بازار ساز خودکار یا AMM است که در آینده بخش اردربوک به آن اضافه می‌شود و کاربران به سوآپ توکن‌ها می‌پردازند. البته اگر کاربری نقدینگی به این بخش ارائه دهد به عنوان پاداش بخشی از مبلغ تراکنش‌ها به او تعلق می‌گیرد.



۴) استیبل کوین USDL :


یک توکن الگوریتمی که جامعه محور‌ترین آپشن این پروژه با پرتو و مستقیما همه دارند توکن سود می‌برند.


این توکم مقدارش ۱:۱ توکن کیف پول خزانه خواهد بود.


خزانه به طور مداوم ازطریق کارمزدهای تولید شده از تراکنش‌ها تامین می‌شود.



۵) در بخش مارکت پلیس کاربران می‌توانند NFTهای خودشان را مینت کنند و در آینده هم با پروژه‌های متاورسی همکاری خودشان را گسترش خواهند داد.



۶) لانچ پد :


این پروژه از طریق یک سرویس میزبانی امن و در عین حال ساده برای استفاده در اختیار افراد و شرکت‌ها قرار گرفته تا توکن‌های خود را صادر کنند و کارت‌های هوشمند خودشان را با ابزارهای موجود توسعه دهند.


از دیگر موارد بر عهده این پروژه بازاریابی و روابط عمومی و همچنین لیست کردن توکن خواهد بود.



۷) تحصیلات :


از تمرکز‌های اصلی LIBRE ارائه یک پلتفرم است و هدف آن برای اگاهی و جذب سرمایه گذاران جدید است.


جایی که در آن می‌توانند به صورت راحت و ساده موارد مورد نیاز در مورد دیفای و غیره را به صورت قابل هضم فرا بگیرند و به همین دلیل منابع عظیمی برای ایجاد محتوای آموزشی در قالب ویدیوها راهنما‌های مختلف و کتاب‌ها و غیره بر وب‌سایت فراهم آورده‌اند.



۸) فیات به کریپتو :


کاربران می‌توانند به طور مستقیم با استفاده از کارت‌های اعتباری خود مستقیما BNBها را از برنامه خریداری کنند و آن را به کیف پول ارزهای دیجیتال ارسال نمایند.



🔘 توکنومیک :


اسم توکن این پروژه LIBRE است.


به تعداد ۱۰۰ میلیون واحد از آنها وجود دارد و در صرافی‌های PANCAKESWAP و GATE.IO قابل خریداری است.



نحوه تقسیم بندی :


🔰 ۱. استخراج نقدینگی : ۲۵ درصد.



🔰 ۲. بنیاد : ۲۰ درصد.



🔰 ۳. فروش خصوصی : ۱۹ درصد.



🔰 ۴. مشاوران : ۱۰ درصد.



🔰 ۵. شریکان : ۲.۵ درصد.



🔰 ۶. نقدینگی : ۵ درصد.



🔰 ۷. ذخیره : ۱۶.۵ درصد.



🔰 ۸. فروش خصوصی : ۱۹ درصد.



🔰 ۹. فروش عمومی: ۲ درصد.



🔘نکته بسیار مهم :


متاسفانه هیچ گونه اطلاعاتی پیرامون تیم سازنده این پروژه و سابقه کاری آنها به دست نیامد اما با توجه به شرکت‌های سرمایه‌گذاری که بر این پروژه پول هنگفتی را سرمایه‌گذاری کردند احتمال کلاهبرداری بودن پروژه کاهش می‌یابد.



🔘نام شرکت‌های سرمایه‌گذار بر روی این پروژه در عکس بالا آمده است.




🔘 | توییتر | وبسایت | مدیوم |




@ARZINEX

انتهای خبر

0
0