رمزارز نیوز
1401/06/08
10:44
راه‌اندازی نمایشگاه شخصی NFT در فیسبوک و اینستاگرام!

کاربران فیس‌بوک و اینستاگرام اکنون می‌توانند توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و کلکسیون‌های دیجیتالی خود را با… مطالعه مطلب ...

کاربران فیس‌بوک و اینستاگرام اکنون می‌توانند توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و کلکسیون‌های دیجیتالی خود را با اتصال کیف پول‌هایشان به این شبکه‌ها، در حساب‌های خود پست کنند.


متا، شرکت مادر فیس‌بوک، در اطلاعیه جدید خود اعلام کرده که تقریبا ۲٫۹ میلیارد کاربر این پلتفرم توانایی اشتراک‌گذاری کلکسیون‌های دیجیتال و NFTها را خواهند داشت. در گزارش‌های قبلی خود نیز، متا اعلام کرده بود که کاربران اینستاگرام در ۱۰۰ کشور (که بین ۱ تا ۲ میلیارد کاربر تخمین زده می‌شود) از سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ می‌توانند کلکسیون‌های دیجیتالی را که در بلاکچین فلو (Flow) ایجاد شده یا توسط کیف پول‌های بلاکچین‌های اتریوم یا پالیگان پشتیبانی می‌شوند، در حساب‌های خود پست کنند.


در همین راستا، تیم متا می‌گوید:


در حالی‌که ما به عرضه کلکسیون‌های دیجیتالی در فیس‌بوک و اینستاگرام ادامه می‌دهیم، اکنون این امکان را برای مردم فراهم کرده‌ایم که کلکسیون‌های دیجیتالی خود را در فیس‌بوک و اینستاگرام پست کنند. به این ترتیب، افراد می‌توانند یک بار کیف پول دیجیتالی خود را به هر یک از این برنامه‌ها متصل کرده و کلکسیون‌های دیجیتال خود را در هر دو به اشتراک بگذارند.


طبق گزارش‌ها، گسترش دسترسی به NFTها در هر گوشی هوشمند با نصب یکی از برنامه‌های متا، می‌تواند منجر به درآمد یا پذیرش بیشتر برای این غول رسانه‌های اجتماعی شود. اگرچه متا در ماه فوریه و پس از مواجهه با فشار تنظیم‌کنندگان جهانی، راه‌اندازی استیبل‌کوین خود را متوقف کرد، اما مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت، معتقد است که با رشد دارایی‌های دیجیتال، «فرصتی عظیم» برای کسب تریلیون‌ها دلار از این فضا وجود دارد.


انتهای خبر

0
0