آکادمی هلاکوئی
1400/01/28
11:12
صعود ۱۰ درصدی رمزارز ایاس در یک روز!

روز شنبه از ساعت ۰۲:۳۰ (۰۶:۳۰ به وقت…

روز شنبه از ساعت ۰۲:۳۰ (۰۶:۳۰ به وقت گرینویچ) در شاخص Investing.com ،رمزارز ایاس (EOS) ، با قیمت ۸.۴۷۷۴ دلار معامله شد که ۱۰.۰۶ درصد افزایش داشته است. این بیشترین درصد سود یک روزه از ۱۳ آوریل(۲۴ فروردین)بوده است.


این روند صعودی، سقف بازار ایاس را به ۷.۹۸۴۷ میلیارد دلار یا به عبارتی، ۰.۳۵٪ از کل بازار ارزهای رمزپایه، رساند. در بالاترین سطح خود، سقف بازار ایاس، ۱۷.۵۲۹۰ میلیارد دلار بود.


در ۲۴ ساعت گذشته، ایاس در محدوده ۸.۲۳۵۷ تا ۸.۷۵۱۱ دلار معامله شده بوده است.


طی هفت روز گذشته ، ارزش ایاس با افزایش ۳۱.۴۸ درصدی ، افزایش داشته است. حجم معاملات ایاس در بیست و چهار ساعت تا زمان نوشتن این مطلب، ۶.۴۳۷۰ میلیارد دلار، به عبارتی ۲.۲۱ درصد از کل بازار ارزهای رمزپایه بود. رمز ارز ایاس،طی ۷ روز گذشته در محدوده قیمتی ۶.۲۹۴۱ دلار تا ۸.۷۵۱۱ دلار معامله شده است.


با قیمت فعلی ، ایاس همچنان ۶۳.۱۱٪ از بالاترین رقم خود، یعنی ۲۲.۹۸ دلار در ۲۹ آوریل ۲۰۱۸ (۹ اردیبهشت-۱۳۹۷)، پایین تر است.


در جای دیگر در معاملات ارزهای رمزنگاری شده، بیت کوین در شاخص Investing.com، با ۶۱،۹۷۸.۴ دلار، ۰.۸۲ درصد یک روز رشد داشت.


اتریوم در شاخص Investing.com، با ۲.۴۷۳.۶۵ دلار معامله شد که سود ۲.۳۳ درصدی را تجربه می کند.


سقف بازار بیت کوین با توجه به آخرین قیمت، ۱،۱۵۸.۹۱۶۳ میلیارد دلار یا به عبارتی ۵۱.۱۲٪ از کل ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده بود ، در حالی که سقف بازار اتریوم، بالغ بر ۲۸۶.۰۵۵۶ میلیارد دلار، یعنی ۱۲.۶۲٪ از کل ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده بود.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: investing


انتهای خبر

0
0