آکادمی هلاکوئی
1400/10/22
11:30
کارگزاری eToro پورتفولیوهای هوشمندی را برای سرمایه گذاران جدید متاورس ارائه می کند

شرکت کارگزاری eToro روز سه شنبه MetaverseLife را…

شرکت کارگزاری eToro روز سه شنبه MetaverseLife را معرفی کرد، یک سبد هوشمند جدید که سهام و دارایی های رمزارزی را در صنعت رو به رشد متاورس پوشش می دهد. این شرکت اعلام کرد که هدفش ارائه طیف متنوعی از سرمایه گذاری های انجام شده برای قرار گرفتن در معرض طولانی مدت است.


در حال حاضر پلتفرم متا، Roblox و دیگر توسعه های متاورس مبتنی بر بلاک چین مانند دیسنترالند، سندباکس و Enjin در این مجموعه گنجانده شده اند.


همچنین تعداد کمی از شرکت‌ها در این مجموعه لیست شده‌اند که منحصرا مبتنی بر بلاک چین نیستند، اما همچنان در پذیرش و توسعه متاورس نقش داشته‌اند که شامل شرکت های فناوری مانند مایکروسافت، آمازون و انویدیا می شوند.


دنی برینکر(Dani Brinker)، رئیس پورتفولیوهای سرمایه‌گذاری در eToro، اظهار داشت: «هنگام ارزیابی فرصت سرمایه‌گذاری صنایع نوظهور، تنوع‌بخشی کلیدی است زیرا همه افراد درگیر برنده نخواهند بود.» همانطور که صنعت متاورس به رشد خود ادامه می دهد، او پیشنهاد کرد که ایجاد یک سبد مرکزی برای کاهش موانع ورود سرمایه گذاران ارزش دارد.


بر اساس تجزیه و تحلیل بلومبرگ، متاورس می تواند تا سال ۲۰۲۴(۱۴۰۳) به یک بازار ۸۰۰ میلیارد دلاری تبدیل شود. این شرکت گفت که اکثر منابع خود را در توسعه دارایی هایی که برای حمایت از منافع سرمایه گذاران در این پروژه ها استفاده می شود، اختصاص می دهد. تا کنون، این منابع به سمت لیست سندباکس(SAND) به عنوان یک دارایی در پلتفرم و همچنین برنامه‌هایی برای خرید زمین در آینده صرف شده‌اند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph



انتهای خبر

0
0