اخبار اکس نوین
1400/09/01
00:00
شیبا دیگر بیشترین حجم معاملاتی کوین بیس را ندارد

اکس نوین: تفکیک حجم معاملاتی کوین بیس برای هفته منتهی به ۱۹ نوامبر نشان می‌دهد که هیجان پیرامون توکن شیبا اینو در حال فروکش کردن است. ایمیل هفتگی کوین بیس در رابطه با حجم معاملاتی این صرافی نشان می‌دهد که شیبا تنها ۶.۷۲ درصد از کل گردش مالی را تشکیل داده و پس از بیت کوین و اتریوم، در جایگاه سوم از نظر حجم معاملاتی قرار گرفته است. قاتل خودخوانده دوج کوین در دو هفته گذشته در صدر رتبه بندی کوین بیس بر اساس حجم معاملاتی قرار داشت و در ۱۶.۶ درصد از کل فعالیت هفته منتهی به ۱۱ نوامبر و ۲۵ درصد از حجم هفته منتهی به ۵ نوامبر…

اکس نوین : تفکیک حجم معاملاتی کوین بیس برای هفته منتهی به ۱۹ نوامبر نشان می‌دهد که هیجان پیرامون توکن شیبا اینو در حال فروکش کردن است.


ایمیل هفتگی کوین بیس در رابطه با حجم معاملاتی این صرافی نشان می‌دهد که شیبا تنها ۶.۷۲ درصد از کل گردش مالی را تشکیل داده و پس از بیت کوین و اتریوم، در جایگاه سوم از نظر حجم معاملاتی قرار گرفته است.


قاتل خودخوانده دوج کوین در دو هفته گذشته در صدر رتبه بندی کوین بیس بر اساس حجم معاملاتی قرار داشت و در ۱۶.۶ درصد از کل فعالیت هفته منتهی به ۱۱ نوامبر و ۲۵ درصد از حجم هفته منتهی به ۵ نوامبر سهم داشت.


کوین بیس در خبرنامه هفتگی خود در این رابطه گفت:


از نظر تفکیک حجم معاملاتی، بیت کوین و اتریوم رتبه‌های اول و دوم را به دست آورده‌اند در حالی که شیبا در حال حاضر در جایگاه سوم قرار دارد چراکه نشان می‌دهد هیجان سرمایه‌گذاران خرد کاهش یافته است.


با وجود کاهش حجم معاملاتی شیبا، این میم کوین همچنان از ارزهای دیجیتال برجسته‌ای چون سولانا، پولکادات، پالیگان و چین لینک جلوتر قرار دارد. جالب است بدانید این میم کوین معروف از هفته دوم اکتبر به طور پی در پی یکی از سه ارز برتر معاملاتی کوین بیس بوده است.


شیبا در نیمه دوم ماه گذشته پس از اینکه بیت کوین از اوج ۶۴۸۸۹ دلاری آوریل خود فراتر رفت روند صعودی خود را پیش گرفت و در تاریخ ۲۸ اکتبر به اوج ۰.۰۰۰۰۸۸۹۴ دلاری رسید و ماه را با افزایش ۸۳۰ درصدی به پایان رساند.


بسیاری از تحلیلگران، افزایش قیمت شیبا را نشانه‌ای بر جنون سرمایه‌گذاران خرد می‌دانستند که اغلب در زمان اوج بازارها پدیدار می‌شود. با این حال، با سرد شدن شور و شوق سوداگرانه معامله گران، ممکن است توجه بازار بار دیگر به سمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی اصلی معطوف شود. شیبا در زمان نگارش این خبر با قیمت ۰.۰۰۰۰۴ دلار معامله می‌شود که نشان دهنده افت ۳۲ درصدی در مقیاس ماهیانه است.


نظر شما چیست؟ آیا شیبا به جمع رقبا بازمی‌گردد؟


منبع coindesk


انتهای خبر

0
0