آکادمی هلاکوئی
1400/07/03
13:40
۳ آلت کوین که از دید Altcoin Daily قرار است به شدت رشد کنند

آستین آرنولد ، مجری برنامه Altcoin Daily ،…

آستین آرنولد ، مجری برنامه Altcoin Daily ، سه آلت کوین را فهرست کرده است که به گفته وی “قرار است به شدت رشد کنند “.


در یک ویدیوی جدید ، آستین به یک میلیون مشترک YouTube خود می گوید که آلت کوین های مورد بحث عبارتند از اینترنت کامپیوتر (ICP) متعلق به Dfinity Foundation ، ارز پلی XRP و شبکه اوراکل بلاک چین Chainlink (LINK).


آستین با آغاز لیست با اینترنت کامپیوتر ، می گوید که این پروژه کریپتویی با تمرکز بر تبدیل شدن به یک پلتفرم محاسبات جهانی غیر متمرکز ، قصد دارد قابلیت قرارداد هوشمند را به بیت کوین معرفی کند.


“قراردادهای هوشمند اینترنت کامپیوتر به نقدینگی بیت کوین دسترسی پیدا می کنند و بیت کوین بدون نیاز به خدمات پل ارتباطی ناامن و دست و پا گیر،قابلیت جدید قراردادهای هوشمند را به دست می آورد.


بنابراین این می تواند بزرگ باشد -یک اکوسیستم DeFi [Decentralized Finance] برای بیت کوین، یک ابتکار بزرگ این صنعت است. این بدان معناست که محبوب ترین رمزارز جهان ، بیت کوین ، می تواند برای اعطای وام ، کشاورزی ، مشتقات ، استخرهای نقدینگی و موارد دیگر استفاده شود. “


در مورد XRP ، آستین می گوید توسعه دهنده Ripple Labs در شکایت تنظیم شده توسط کمیسون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) با شکست روبرو شده است.


ریپل در ۲۷ آگوست(۵شهریور) با ثبت درخواستی از دادگاه اطلاعاتی مبنی بر اینکه آیا کارکنان SEC بیت کوین ، اتریوم و XRP را خریداری و معامله کرده اند یا نه را درخواست کرد. سارا نتبورن قاضی دادگاه ایالات متحده روز سه شنبه این پیشنهاد را رد کرد …


… بنابراین این برای شما به عنوان هولدر بالقوه XRP به این معنی است که ریپل باید راه دیگری پیدا کند تا به SEC ثابت کند که XRP یک اوراق بهادار نیست. البته این دیدگاه SEC است. آنها کسانی هستند که از ریپل شکایت می کنند و پرونده در حال بالا گرفتن است. “


در مورد Chainlink ، آستین می گوید که ادغام اخیر شبکه بلاک چین اوراکل با جمع کننده فضای ذخیره سرد غیر متمرکز، Coldstack صعودی است.


نشانه ای مثبت برای هولدرهای LINK. این دلیل انتخاب Chainlink است – زیرا با استناد به آنها [Coldstack] ، “Chainlink استاندارد صنعت در اوراکل های بلاک چین است”.


آستین همچنین به نقل از الکساندر شیشو ، مدیرعامل کلدستک ، از Chainlink تمجید کرد.


“به نقل از مدیرعامل Coldstack …” واقعا هیچ جایگزینی برای Chainlink وجود ندارد – اگر بخواهیم بهترین راه حل های ذخیره اطلاعات را برای کاربران خود ارائه دهیم ، منطقی است که از بهترین ارائه دهنده خدمات اوراکل در این صنعت استفاده کنیم.”





این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: dailyhodl


انتهای خبر

0
0