آکادمی هلاکوئی
1400/06/15
23:20
پیشتازی چین لینک در بین آلت کوین ها با عبور ارزش بازاری آن از ۱۵ میلیارد دلار

با آغاز هفته جدید ، بازار آلت کوین…

با آغاز هفته جدید ، بازار آلت کوین ها به طور چشمگیری در حال پیشروی است. چین لینک (LINK/USD) امروز یکی از رمزارز های پربازده بازار بود که عملکرد قابل توجهی را به نمایش گذاشت و در پی آن ، به یک نقطه عطف بزرگی دست یافت. برای نخستین بار ارزش بازاری چین لینک پس از سقوط اواسط ماه مه(اواخر اردیبهشت) ، به ۱۵ میلیارد دلار رسید.


پس از آنکه قیمت LINK به طور ناگهانی بالغ بر ۱۲ درصد در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافت ، ارزش بازاری آن به مرز قابل توجهی رسیده است. این روند صعودی ،چین لینک را به جایگاه دوازدهمین رمزارز بازار رساند . این آلت کوین در حال حاضر به صورت رسمی در جایگاه بالاتری از رمزارزهایی از جمله بیت کوین کش ، لایت کوین ، فایل کوین ، ترا و حتی پالی گان قرار دارد.



LINK توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب می کند


آمار و ارقام اخیر حاکی از آن است که ارزش بازاری LINK در ۶ هفته گذشته ۱۱۹ درصد افزایش یافته است. علاوه بر آن ، همانطور که گفته شد ،قیمت این رمزارز تنها در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ درصد رشد کرده است.


از ماه ژانویه(دی ۱۳۹۹) قیمت چین لینک مسیر بلندی را طی کرده است. این رمزارز با قیمت حدودی ۱۱ دلاری به سال ۲۰۲۱ (دی۱۳۹۹) وارد شد. تا اواسط ماه مه ، به سقف تاریخی خود در ۵۲ دلار رسید ، اما تا ۲۰ ژوئیه(۲۹ تیر) به ۱۳.۵ دلار سقوط کرد. با این حال ، در حال حاضر مجددا روند صعودی خود را از سر گرفته است و از مقاومت ۳۴.۱۶ دلاری عبور کرده و همچنان در حال رشد است.


در پنج ماه اول سال جاری ، رشد قیمت آن بیشتر به موجب محبوبیت قابل توجه آن در بین سرمایه گذاران حقوقی و حقیقی بود. سرمایه گذاران حقیقی از طریق صرافی ها و پلتفرم های معاملاتی در چین لینک سرمایه گذاری کرده اند ، در حالی که سرمایه گذاران نهادی از طریق خرید صندوق چین لینک شرکت گری اسکیل به آن دسترسی دارند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: invezz


انتهای خبر

0
0