رمزارز نیوز
1401/06/27
12:00
احتمال افزایش ناگهانی قیمت اتریوم کلاسیک!

اتریوم کلاسیک که به نظر می‌رسد بیشترین سود را از رویداد Merge اتریوم برده است، این پتانسیل را دارد که… مطالعه مطلب ...

اتریوم کلاسیک که به نظر می‌رسد بیشترین سود را از رویداد Merge اتریوم برده است، این پتانسیل را دارد که سرمایه‌گذاران را در روزهای آینده شگفت‌زده کند.


به گزارش سایت ای‌ام‌بی‌کریپتو، با تکمیل رویداد Merge و مهاجرت ماینرها از کوین ETH به شبکه ETC، اتریوم کلاسیک اکنون بزرگترین شبکه قرارداد هوشمند اثبات کار (PoW) در جهان را دارا است.


اتریوم کلاسیک بلافاصله پس از Merge شاهد افزایش عظیمی در هش ریت خود بود و به بالاترین حد خود یعنی بیش از ۳۰۰TH/s رسید. با این حال و از آن زمان تاکنون هش ریت کمی کاهش یافته و در زمان نگارش این خبر به ۲۳۳ TH/s رسیده است. این دستاورد جدید هم برای ماینرها و هم برای سرمایه‌گذاران شادی را به ارمغان آورد؛ زیرا معامله‌گران در انتظار صعود بعدی قیمت بودند.


این تحولات مثبت در جامعه ممکن است به رشد قیمتی اتریوم کلاسیک در روزهای آینده کمک کند. در زمان نگارش این خبر، اتریوم کلاسیک با قیمتی حدود ۳۴.۳۶ دلار معامله می‌شود که نزدیک به ۱ درصد نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.


آنچه که سرمایه‌گذاران باید بدانند

پس از Merge اتریوم، کل بازار رمزارزها تا حدودی نزول یافت؛ زیرا قیمت اکثر توکن‌ها حرکت منفی را ثبت کردند.


با این حال، چندین تحلیلگر و اینفلوئنسر امیدوار به بازگشت قیمت اتریوم کلاسیک هستند. به عنوان مثال، Alt Coin Gems، یک گروه معروف توییتری اخیرا نموداری را منتشر کرده که به پامپ احتمالی این رمزارز در روزهای آینده اشاره می‌کند.


طبق نمودار، یک الگوی صعودی شکل گرفته است که نشان‌دهنده افزایش احتمالی قیمت توکن اتریوم کلاسیک است. نه تنها این نمودار، بلکه چندین معیار درون زنجیره‌ای دیگر نیز احتمال تغییر روند را در آینده نزدیک نشان می‌دهند.


اگرچه فعالیت توسعه‌ای اتریوم کلاسیک اخیرا کاهش یافته، اما در ماه گذشته به طور قابل‌توجهی رشد کرده است که نشان‌دهنده تلاش توسعه‌دهندگان برای بهبود شبکه است. اتریوم کلاسیک اخیرا مرکز توجهات بوده است، نگاهی به حجم تراکنش‌های آن این موضوع را نشان می‌دهد.


جالب اینجاست که حرکت دیگری هم در فضای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) وجود داشت. تعداد کل معاملات NFT در اتریوم کلاسیک نیز در هفته گذشته افزایش یافته است. بنابراین، با نگاهی به تحولات و معیارهای اخیر، می‌توان انتظار داشت که اتریوم کلاسیک به زودی شاهد افزایش قیمت باشد.


علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) و استوکاستیک اتریوم کلاسیک نیز در موقعیت‌های خنثی قرار دارند که احتمال افزایش قیمت در روزهای آینده را بیشتر می‌کند.


سرمایه‌گذاران برای بهره‌برداری حداکثری از بازار فعلی، باید به دقت روی قیمت این کوین نظارت داشته باشند.


انتهای خبر

0
0