اخبار اکس نوین
1400/12/15
13:29
خرید تتر بر بستر bep۲؛ مزیت های استفاده از این شبکه برای خرید چیست؟

در دنیای ارزهای دیجیتال کسی نیست که نام صرافی بایننس را نشنیده باشد و به نوعی از سرویس های آن استفاده نکرده باشد؛ اگر یک بار در مسیر تریدینگ خود به سراغ خرید اتریوم رفته اید، حتما گذرتان به این صرافی افتاده است. بایننس یکی از بزرگ ترین صرافی های خرید و فروش ارز دیجیتال است که شبکه های متعددی را برای این کار تولید کرده است. bep۲ از همین شبکه ها است که استانداردهای متنوعی را برای ایجاد توکن تعریف کرده و شرایط خوبی را برای معامله استیبل کوین ها به خصوص خرید تتر فراهم کرده است. حال سوال اینجا است که چگونه می توان خرید تتر بر بستر…

در دنیای ارزهای دیجیتال کسی نیست که نام صرافی بایننس را نشنیده باشد و به نوعی از سرویس های آن استفاده نکرده باشد؛ اگر یک بار در مسیر تریدینگ خود به سراغ خرید اتریوم رفته اید، حتما گذرتان به این صرافی افتاده است. بایننس یکی از بزرگ ترین صرافی های خرید و فروش ارز دیجیتال است که شبکه های متعددی را برای این کار تولید کرده است. bep۲ از همین شبکه ها است که استانداردهای متنوعی را برای ایجاد توکن تعریف کرده و شرایط خوبی را برای معامله استیبل کوین ها به خصوص خرید تتر فراهم کرده است. حال سوال اینجا است که چگونه می توان خرید تتر بر بستر bep۲ را انجام داد و مزیت های این کار چیست؟ در ادامه این مطلب به این سوالات پاسخ خواهیم داد.


مطالبی که در این مقاله خواهید خواند:


اگر تا به حال دارایی خود را از صرافی به صرافی دیگر یا بین کیف پول های مختلف جا به جا نکرده باشید، احتمالا متوجه نشده اید که اهمیت شبکه های مختلف چیست. زمانی که شما قصد دارید ارزهای خود مانند تتر، بیت کوین، اتریوم یا هر رمز ارز دیگری را منتقل کنید از شما خواسته می شود که شبکه مورد نظر خود را انتخاب کنید. اینجا است که باید بین گزینه های مختلفی مانند bep۲، erc۲۰، bep۲۰ و… یکی از برگزینید. اینکه شما ارزهای خود را بر روی چه شبکه ای مبادله می کنید، باعث می شود که آدرس های آن متفاوت باشد. به همین دلیل هم هست که لازم است شما خرید تتر بر بستر bep۲ و سایر بسترهای پرکاربرد را یاد بگیرید تا به اشتباه، ایمنی دارایی هایتان را به خطر نیندازید.


پیش از اینکه به روش خرید استیبل کوین هایی مانند تتر در بستر bep۲ بپردازیم، بهتر است کمی درباره این شبکه توضیح دهیم. زمانی که صرافی بایننس بلاکچین مخصوص خود با نام بایننس کوین را معرفی کرد، از تریدرها خواست که برای واریز و برداشت دارایی های خود از استانداردهای فنی متفاوتی استفاده کنند. در این استانداردها، آدرس توکن در شبکه متفاوت شد و تریدرها برای اینکه بتوانند معامله خود را با توکن هایی که بر بستر ERC۲۰ قرار دارند انجام دهند، مجبور به یاد گرفتن روش جدید آدرس دهی شدند. البته این موضوع چندان سخت نیست و شما می توانید به راحتی از روی خود آدرس ها تفاوت آن ها را متوجه شوید.


در هر حال اگر در زمان خرید یک ارز از شبکه دیگر آدرس را به اشتباه وارد کنید، خود صرافی نیز به شما پیغام می دهد و می خواهد که آن را اصلاح کنید. در ابتدای کار این امر بسیاری از کاربران را گیج کرده بود، اما بعد از مدتی بایننس تصمیم گرفت که با توجه به نوع ارزها و آدرس های وارد شده، خود به طور اتوماتیک شبکه را انتخاب کند تا تریدها با سرعت بیشتر، دقت بالاتر و فرایند ساده تر انجام گیرد.


خرید تتر در این شبکه چندان سخت نیست و شما می توانید مانند سایر شبکه ها این کار را انجام دهید؛ تنها باید دقت داشته باشید که در زمان خرید شبکه را به درستی انتخاب کنید تا اشتباهی در مراحل دریافت یا پرداخت رخ ندهد. در ادامه این بخش روش خرید را به طور کامل بیان می کنیم؛ توجه داشته باشید که این راهکار برای همه ارزهای مبتنی بر شبکه bep۲ قابل استفاده است.


در اینجا مراحل خرید تتر در شبکه bep۲ به پایان می رسد و شما می توانید این ارزها را در هر بستری که می شناسید به کار ببرید. تنها باید توجه داشته باشید که آدرس درست (نشانی که با bnb شروع می شود) را برای دیگران بفرستید. اگر از صرافی اکس نوین برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال مبتنی بر bep۲ استفاده می کنید، جای نگرانی وجود ندارد. چرا که کلیه فرایند معامله به صورت کاملا اتوماتیک انجام می گیرد؛ به این ترتیب ایمنی کار بالا می رود و شما نیز نگران لو رفتن اطلاعات حیاتی خود نیستید.


جمع بندی


صرافی ها و توسعه دهندگان ارزهای دیجیتال به منظور افزایش انعطاف پذیری این فضا و بهبود شرایط معاملات شبکه های مختلفی با ویژگی های متنوع تعریف می کنند. یکی از شبکه های جدید که به تازگی محبوبیت زیادی در میان تریدرها پیدا کرده است، شبکه bep۲ است. با استفاده از این شبکه شما می توانید انواع کوین ها و توکن ها و استیبل کوین هایی مانند تتر را بخرید و بفروشید. تنها نکته ای که باید دقت کنید این است که در زمان خرید تتر بر بستر bep۲ و انتقال معامله آن ها با ارزهای دیگر آدرس ها را به درستی وارد کنید تا فرایند مبادله در سریع ترین زمان ممکن و بدون هیچ مشکلی انجام گیرد.


انتهای خبر

0
0