سهامیاب - آموزش بورس
1400/03/29
09:12
#فلزی_و_معدنی ✍️ در معاملات روز چهارشنبه حقوقی‌ها حمایت خوبی از گروه فلزی و معدنی به نمایش گذاشتند و از اشاعه رفتار هیجانی در بازار ممانعت کردند. ...

#فلزی_و_معدنی



✍️ در معاملات روز چهارشنبه حقوقی‌ها حمایت خوبی از گروه فلزی و معدنی به نمایش گذاشتند و از اشاعه رفتار هیجانی در بازار ممانعت کردند. خبر بد اینکه در بازارهای جهانی افت سنگین مس رقم خورده است. این فلز طی هفته گذشته ۷ درصد کاهش ارتفاع داشت. روی افت بیش از ۴ درصدی را ثبت کرد و در سرب و آلومینیوم کاهش دمای بیش از ۲ درصدی را داشتیم.



✅ در این گروه #کاما مورد توجه است. سهم از نظر بنیادی شرایط خوبی داشته و تقریبا حباب خود را تخلیه کرده است. در سوی دیگر #کروی را داریم که معاملات پر فراز و نشیبی دارد. P/NAV سهم حدودا ۴۶ درصدی است و در صورت برگشت روی به کانال ۳.۰۰۰ دلاری مورد توجه قرار خواهد گرفت.



🌀 در گروه معدنی، #ومعادن معاملات روانی دارد. این شرکت در دوره ۱۲ ماهه ۸۴۸ ریال سود شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه ۹۸ رشد ۴۰ درصدی داشته است. ومعادن شرکت زغالسنگ گلنرود را خریداری کرده و سرمایه‌گذاری در معادن غربی کشور را آغاز کرده است. ومعادن درگیر یک مقاومت داینامیک است و می‌تواند به مرور روند معاملاتی بهتری را در پیش بگیرد.



انتهای خبر

0
0