اخبار اکس نوین
1401/03/10
19:09
ارز دیجیتال بیت کوین لجند چیست ؟ قیمت بیت کوین لجند و تحلیل بازار

بیت کوین لجند یک ارز دیجیتال است (داخل بلاک چین اتریوم) که با آن می توان دارایی های داخل دنیای متاورس و سایر بازی ها را به فرم nft درآورد و مال خود کرد . مانند شخصیت مجازی شما داخل متاورس یا لباس های شما ، زیور آلات و غیره .این ارز دیجیتال از فناوری هوش مصنوعی برای ایجاد کاراکترهای کارتونی ( وبتون ) شبیه به خود کاربران واقعی استفاده می کند. آدرس وب سایت رسمی بیت کوین لجند در لینک زیر آمده است .https://bitcoinlegend.org/ البته برای فهم بهتر بیت کوین لجند ابتدا باید با متاورس آشنایی داشت . متاورس شامل دنیا های مجازی است که با پیشرفت تکنولوژی و…

بیت کوین لجند یک ارز دیجیتال است (داخل بلاک چین اتریوم) که با آن می توان دارایی های داخل دنیای متاورس و سایر بازی ها را به فرم nft درآورد و مال خود کرد . مانند شخصیت مجازی شما داخل متاورس یا لباس های شما ، زیور آلات و غیره .این ارز دیجیتال از فناوری هوش مصنوعی برای ایجاد کاراکترهای کارتونی ( وبتون ) شبیه به خود کاربران واقعی استفاده می کند. آدرس وب سایت رسمی بیت کوین لجند در لینک زیر آمده است .



https://bitcoinlegend.org/


البته برای فهم بهتر بیت کوین لجند ابتدا باید با متاورس آشنایی داشت . متاورس شامل دنیا های مجازی است که با پیشرفت تکنولوژی و هوش مصنوعی و دستگاه های واقعیت مجازی روز به روز به واقعیت زندگی نزدیکتر می شود . افراد در متاورس های مختلف می توانند شخصیت خودشان را داشته باشند و در جهان مجازی زندگی کنند . همانطور که بالاتر اشاره کردم این زندگی روز به روز به واقعیت نزدیک تر می شود .


برای اطلاعات بیشتر در خصوص متاورس می توانید به لینک زیر مراجعه کنید :


متاورس چیست


مطالبی که در این مقاله خواهید خواند:


بیت کوین لجند یا همان BCL برای خرید چیزی در متاورس یا بازی های دیجیتال است . زمانی که شما می خواهید یک شخصیت آواتار منحصر به فرد در متاورس ( ها ) خود داشته باشید می توانید از بیت کوین لجند استفاده کنید یا زمانی که میخواهید یک لباس یا یک وسیله رو مال خود کنید ( یعنی در کل اون فضای متاورس اون وسیله یا اواتار کارتوین متعلق به شما باشد ) می توانید با BCL اون ایتم رو به فرم nft در بیاورید


سه روش برای بدست آوردن ارز دیجیتال بیت کوین لجند موجود است. کاربران می توانند یکی از این سه روش را برای بدست آوردن این ارز انتخاب کنند


علاوه بر تمام این راه‌ها برای کسب توکن‌های BCL ، شرکت پشت این فناوری که آدرس سایتش رو در ابتدای این مقاله آوردیم در حال راه‌اندازی یک انجمن به نام ایردراپ است که BCL را به صورت رایگان توزیع کند. کاربران انجمن می توانند با نصب برنامه BITCOIN LEGEND در airdrop BCL مجانی بدست بیاورند . در قسمت بعدی درخصوص این برنامه صحبت خواهیم کرد .


BCL یک ارز دیجیتال است که از طریق فضای ابری یا همان CLOUD در داخل اپلیکیشن قابل استخراج است. BLC یک ارز نو ظهور است که در حال حاظر استخراج را در بازه های های زمانی ۲۴ ساعته روی اپلیکیشن مخصوص به خود ارائه می دهد.


آدرس برنامه بیت کوین لجند برای گوشی های اندروید در زیر آمده است :


https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bitlegendapp&hl=en_US&gl=US


همچنین آدرس برنامه بیت کوین لجند برای گوشی های اپل در لینک زیر موجود است :


https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bitlegendapp&hl=en_US&gl=US


شما می توانید با نصب این برنامه بیت کوین لجند و مراجعه به دستورالعمل های وب سایت این شرکت از شیوه کار با این نرم افزار و اینکه چگونه افراد دیگر را دعوت کنید مطلع شوید .


هر چه زودتر به این پروژه بپیوندید شانس شما برای افزایش سرمایه بیشتر است.شما حتی می توانید BLC استخراج شده خود را به اشتراک بگذارید تا از نظر سود دهی نتیجه بهتری به دست آورید. این پروژه به فازهای زیادی تقسیم می شود و هدف BLC در فاز شش این است که در صرافی های بزرگ رمزنگاری فهرست شود . شرکت سازنده این ارز انتظار دارد که در فاز شش حدود ۱۰ تا ۲۵ میلیون کاربر داشته باشد، این یک هدف بزرگ است، اما غیرممکن نیست.


اولینگ هاوینگ زمانی خواهد بود که پروژه به ۵۰۰۰۰ کاربر برسد. هاوینگ بعدی زمانی است که تعداد کاربران ۱۰۰۰۰۰ باشد. طبق آخرین اطلاعات تا زمانی که تعداد کاربران به ۱ میلیون برسد نرخ استخراج ۰.۵ BLC / ساعت خواهد بود. در مجموع ۶ هاوینگ وجود خواهد داشت. همانطور که می بینید ضروری است که زودتر به جمع آوری BLC تا آنجا که ممکن است بپردازید.


قیمت نهایی زمانی که BLC در لیست قرار می گیرد ۰.۱۵ دلار است . در حال حاضر شما تعداد ۹۶ BLC در هر ۲۴ ساعت استخراج می کنید که معادل ۱۴.۴ دلار است،BLC رایگان است، بدون نیاز به سرمایه‌گذاری برای شروع.


آیا این فرصت خوبی برای ورود زودهنگام و جمع آوری BLC برای سرمایهبیشتر نیست ؟ اگر بیت کوین لجند با قیمت هدف ۰.۱۵ دلار در لیست قرار گیرد، در آینده ثروت خوبی خواهید داشت


ممنون که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید . هر گونه پرسش ، نظر ، پیشنهاد و انتقادی دارید برای ما حتما در قسمت نظرات بنویسید تا به آنها پاسخ دهیم همچنین اگر این مقاله را مفید ارزیابی کردید آن را با دوستان یا کانال هایی که در آن فعالیت می کنید به اشتراک بگذارید .

انتهای خبر

0
0