کوینیت
1399/11/26
20:20
پای رمزارزها به سرویس پرداخت شرکت اپل هم باز شد

شرکت پرداخت بیت‌پی(Bitpay) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کاربران آمریکایی این شرکت هم‌اکنون قادر هستند تا کارت اعتباری بیت‌پی را به سرویس پرداخت اپل پی(Apple Pay) ‌اضافه کرده و با استفاده از رمزارزها هزینه‌ی خرید کالا یا دریافت خدمات را بپردازند

نکات برگزیده مطلب شرکت پرداخت بیت‌پی(Bitpay) که سرویس پرداخت بر پایه‌ی رمزارزها را برای کسب و کارهای مختلف فراهم می‌کند، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که از سرویس اپل پی(Apple Pay) پشتیبانی می‌کند. این شرکت همچنین از افزوده شدن سرویس پرداخت گوگل ‌پی و سامسونگ پی درآینده‌ی نزدیک خبر داده است.

استفاده از کارت اعتباری بیت‌پی در سرویس پرداخت اپل پی

بر اساس اطلاعیه‌ی جدید بیت‌پی(Bitpay)، دارندگان کارت اعتباری بیت‌پی-مسترکارت در ایالات متحده‌ی آمریکا هم‌اکنون قادر هستند این کارت را به برنامه‌ی پرداخت اپل پی(Apple Pay) اضافه کرده و از این ویژگی برای پرداخت هزینه‌ی کالا و خدمات استفاده کنند. بیت‌پی اعلام کرد که بزودی امکان استفاده از خدمات این شرکت در سرویس‌های گوگل ‌پی و سامسونگ پی نیز فرآهم خواهد شد.


شرکت پرداخت بیت‌پی در روز جمعه اعلام کرد که از برنامه‌ی پرداخت اپل پی پشتیبانی می‌کند. در نتیجه کاربران آمریکایی این شرکت قادر خواهند بود تا کارت اعتباری بیت‌پی را به برنامه‌ی پرداخت اپل پی خود اضافه کنند و با استفاده از رمزارزها در تمامی فروشگاه‌های طرف قرارداد اپل پی هزینه‌ی کالا و خدمات را پرداخت کنند. در این اطلاعیه می‌خوانیم:


دارندگان کارت‌های اعتباری بیت‌پی می‌توانند کارت‌های خود را به کیف‌پول اپل اضافه کنند و با استفاده از اپل پی هزینه‌ی خرید کالا و یا دریافت خدمات را بپردازند. در نتیجه کاربران بیت‌پی قادر خواهند بود به کمک سرویس اپل پی به‌طور امن و آنلاین از فروشگاه‌ها خرید کنند. Bitpay


بیت‌پی افزود: در حالی که مشتریان جدید این شرکت منتظر دریافت نسخه‌ی فیزیکی کارت‌های اعتباری جدید خود هستند، می‌توانند کارت مجازی خود را از طریق اپلیکیشن کیف‌پول بیت‌پی به سرویس کیف‌پول اپل اضافه کنند تا به سرعت قادر به استفاده از خدمات اپل پی گردند.


با توجه به آغاز فعالیت شرکت پی‌پل (Psypal) و قصد مسترکارت( Mastercard) برای راه‌اندازی سرویس پرداخت رمزارزی، به‌نظر می‌رسد که در سال ۲۰۲۱ میلادی حضور پر رنگ شرکت‌های پرداخت در صنعت رمزارزها را شاهد خواهیم بود


پشتیبانی از گوگل پی و سامسونگ پی در آینده‌ی نزدیک

بعلاوه، شرکت بیت‌پی اعلام کرد که قصد دارد تا پیش از پایان سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۲۱ میلادی از سرویس‌های پرداخت گوگل پی(Google Pay) و سامسونگ پی(Samsung Pay) نیز پشتیبانی کند. استپان پیر(Stephen Pair) مدیرعامل شرکت بیت‌پی در کامنتی اظهار داشت: «ما هم‌اکنون هزاران کاربر کیف‌پول بیت‌پی را در اختیار داریم که خواستار ارائه‌ی راه‌های جدیدی برای خرج کردن رمزارزهایشان هستند.» وی توضیح داد:


امکان استفاده از سرویس پرداخت اپل پی و همچنین امکان استفاده از سامسونگ و گوگل پی در آینده‌ی نزدیک، استفاده از کارت‌های اعتباری بیت‌پی برای خرید روزانه و یا خرید کالاهای لوکس را آسان‌تر می‌سازد. Stephen Pair


کارت اعتباری بیت‌پی در زمان خرید رمزارزها را به ارزهای فیات تبدیل می‌کند و در نتیجه امکان استفاده از رمزارزها به عنوان یک روش پرداخت را بدون نگرانی از نوسانات این حوزه فرآهم می‌کند. اپلیکیشن کیف‌پول بیت‌پی از بیت کوین ( BTC )، بیت کوین کش(BCH) و اتر(ETH) به همراه رمزارزهای پایدار همانند یو‌اس‌دی‌سی(USDC)، جی‌یو‌اس‌دی(GUSD)، پکس(PAX) و بی.یو.اس.دی(BUSD) پشتیبانی می‌کند.


نظر شما نسبت به امکان استفاده از کارت اعتباری بیت‌پی و استفاده از رمزارزها برای پرداخت هزینه‌ی خرید کالا و یا دریافت خدمات در سرویس‌های پرداخت چیست؟ آیا رمزارزها بزودی به روش اصلی پرداخت تبدیل خواهند شد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.


انتهای خبر

0
0