بورسینه
1401/01/27
09:54
🔹در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۴۲۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۶۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیست...

🔹در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۴۲۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۶۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۳۵۵میلیارد تومان می‌رسد.



🔹تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید #های_وب، #همراه و #غزر به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت داده گستر نوین، ۵۸میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش #فنفت، #گنگین و #انرژی۱ در نوبت انتظار است.



🔹ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۲۳۵میلیارد تومان(۵۶ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۶۴ میلیارد تومان (۹۸ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۱ نماد و حجم صف‌های فروش در ۳ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف #وآتوس به ۴.۷درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.



🔹«اطلاعات و ارتباطات» بااقبال‌ترین صنعت امروز با خالص خرید ۵۸میلیارد تومان است و پس از آن گروه «مخابرات» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۵۱میلیارد تومان می‌شود. از سویی دیگر گروه «فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» با تقاضای فروش ۱۴میلیارد تومانی همراه است.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0