آکادمی هلاکوئی
1400/10/20
19:50
شیبا اینو به طور کامل رالی اواخر اکتبر خود را اصلاح کرد

شیبا اینو (SHIB) یک روز سخت دیگر را…

شیبا اینو (SHIB) یک روز سخت دیگر را سپری می‌کند و در صرافی Bitstamp به پایین‌ترین قیمت چند ماهه خود یعنی ۰/۰۰۰۰۲۵۳۷ دلار سقوط کرده است.


2022 01 10 19 29 47 Shiba Inu SHIB Fully Retraces Late October Rally - شیبا اینو به طور کامل رالی اواخر اکتبر خود را اصلاح کرد

شیبا اکنون به طور کامل روند صعودی اواخر اکتبر (اوایل آبان) خود را که جامعه سرمایه‌گذاران را در بهت فرو برده بود، اصلاح کرده است. در ۲۸ اکتبر (۶ ابان)، SHIB به اوج اخیر خود یعنی ۰/۰۰۰۰۸۶۱۶ دلار جهش کرد و به نظر می رسید که پس از افزایش بیش از ۲۱۰ درصدی تنها در شش روز، در آستانه یک سقوط قرار دارد.


پس از آن رالی متوقف شد. با وجود تعداد زیادی لیست شدن در صرافی ها، پذیرش توسط کسب و کار ها و توسعه جدید در اکوسیستم گسترده آن، شیبا هنوز نتوانسته به مسیر خود بازگردد و به عملکرد بی‌حال خود در قیمت ادامه داده است.


بر اساس داده های IntoTheBlock، قیمت این توکن اکنون بیش از ۷۰ درصد از بالاترین رکورد خود کاهش یافته است، و اکثر دارندگان اکنون با ضرر مواجه هستند.


چشم انداز افزایش چند برابری نرخ بهره فدرال رزرو ایالات متحده در سال جاری برای مبارزه با تورم، بازارهای سهام را تحت تاثیر قرار داده است. در زمان نگارش این مقاله، شاخص فناوری سنگین نزدک بیش از ۲ درصد کاهش یافته است.


بیت کوین نتوانست به عنوان یک محافظ بازار سهام عمل کند و برای اولین بار از ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) به زیر سطح روانی ۴۰،۰۰۰ دلار سقوط کرد.


اتریوم نیز برای اولین بار از سپتامبر (شهریور) به زیر ۳۰۰۰ دلار رسید.


با محتمل شدن یک بازار نزولی چند ساله دیگر، چندین تحلیلگر ادعا می کنند که بیت کوین و اتریوم در مقایسه با ارزهای دیجیتال جایگزین که قیمت آنها می تواند شروع به سقوط آزاد کند، گزینه های بسیار مطمئن تری برای خرید هستند. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، آرتور هیز (Arthur Hayes)، مدیر عامل سابق BitMEX اخیرا پیش بینی کرده است که اگر فدرال رزرو جنگ طلبانه عمل کند، آلتکوین ها می توانند تا ۹۰ درصد سقوط کنند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: U.today


انتهای خبر

0
0