بورس پرس
1400/05/19
00:00
شفاف سازی درباره گشایش نماد زیرمجموعه در بازار پایه و فروش ۲۰ درصد سهام

تایدواترخاورمیانه از گشایش نماد زیرمجموعه برای اولین بار در تابلو زرد بازار پایه و تعهد فروش ۲۰ درصد از سهام آن در بازار با پیش بینی سود ۱۱.۱ میلیارد تومانی حاصل از فروش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت تایدواترخاورمیانه از گشایش نماد زیرمجموعه برای اولین بار در تابلو زرد بازار پایه و تعهد فروش ۲۰ درصد از سهام آن در بازار با پیش بینی سود ۱۱.۱ میلیارد تومانی حاصل از فروش خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی نماد برای امروز شد.


براین اساس، علی داوود ترکمان مدیرعامل "حتاید" اعلام کرد: نماد شرکت سرمایه گذاری افتخار سهام، ۱۷ مرداد ماه برای اولین بار در تابلو زرد بازار پایه گشایش و معامله شد. شرکت تاید واتر به عنوان سهامدار عمده متعهد به فروش ۲۰ درصد از سهام آن شرکت در بازار است که آثار مالی ناشی از فروش سهام پس از تحقق معامله مشخص و از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد شد.


مبلغ سرمایه ثبت شده "وفتخار" ۱۲ میلیارد تومان، تعداد سهام متعهد شده برای فروش ۲۴ میلیون سهم، بهای تمام شده سهام متعهد شده برای عرضه ۲.۴ میلیارد تومان، قیمت هر سهم در ۱۷ مرداد ۵۷۱۹ ریال، خالص ارزش فروش برآوردی سهام متعهد شده برای عرضه ۱۳.۵ میلیارد تومان و سود حاصل از فروش برآوردی سهام متعهد شده ۱۱.۱ میلیارد تومان است.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام




انتهای خبر

0
0