بورس پرس
1402/11/08
11:24
مجوز افزایش سرمایه ۳۵ تا ۱۳۹ درصدی پنج شرکت دیگر هم صادر شد

مجوز افزایش سرمایه ۳۵، ۴۲، ۵۰، ۹۹ و ۱۳۹ درصدی پنج شرکت دیگر هم از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در ادامه تسریع صدور مجوز افزایش سرمایه از سوی سازمان بورس، پنج شرکت نوش پونه مشهد، انتقال داده های آسیاتک، داروسازی امین، بیمه میهن و سرمایه گذاری پارس توشه به ترتیب مجوز افزایش سرمایه ۹۹، ۵۰، ۳۵، ۱۳۹ و ۴۲ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.


بر اساس این گزارش، "غپونه" سرمایه فعلی را از ۹۰ به ۱۷۸.۸ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته برای ا صلاح ساختار مالی اعمال می شود.


سرمایه فعلی "اسیاتک" از ۳۰۰ به ۴۵۰ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای ا صلاح ساختار مالی صرف می شود.


"دامین" سرمایه فعلی را از ۵۵۰ به ۷۴۰ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای ا صلاح ساختار مالی، حفظ نقدینگی و جلوگیری از خروج آن اعمال می شود.


سرمایه فعلی "میهن" از ۱۵۰ به ۳۵۹ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها برای ا جرای مفاد ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی صرف می شود.


"وتوشه" نیز سرمایه فعلی را از ۶۰۰ به ۸۵۰ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای ا صلاح ساختار مالی اعمال می شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0