آکادمی هلاکوئی
1400/10/26
12:50
به گفته مدیر ارشد اجرایی، ممنوعیت بیت کوین برای ریپل “فاجعه بار” خواهد بود

دیوید شوارتز(David Schwartz)، مدیر ارشد فناوری ریپل در…

دیوید شوارتز(David Schwartz)، مدیر ارشد فناوری ریپل در توییتی جدید گفت که ممنوعیت بیت کوین توسط دولت ایالات متحده برای ریپل “فاجعه بار” خواهد بود. همین امر در مورد ارز دیجیتال اتریوم که احتمالا به عنوان یک امنیت ثبت نشده طبقه بندی می شود، صدق می کند.


shwartz - به گفته مدیر ارشد اجرایی، ممنوعیت بیت کوین برای ریپل

توییت شوارتز در پاسخ به رشته توییت پست شده توسط نیک کارتر از Castle Island Ventures منتشر شد که در آن او شرکت بلاک چین مستقر در سانفرانسیسکو را به تلاش فعالانه برای تضعیف دو رمزارز بزرگ متهم می کند.


برد گارلینگ هاوس(Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل، سابقه توصیف نادرست مصرف انرژی بیت کوین را دارد. آوریل گذشته(فروردین)، او اعلام کرد که ریپل ۱۰۰۰۰۰ برابر بهینه تر از بزرگترین ارز دیجیتال است. پس از مواجهه با فشار جامعه، رئیس ریپل توضیح داد که او در حال حمایت از ممنوعیت بیت کوین نبوده است.


کریس لارسن، مدیرعامل سابق ریپل، در مورد بیت کوین موضع بسیار تهاجمی تری اتخاذ کرده است. سپتامبر گذشته(شهریور)، او از رگولاتورها خواست استخراج‌کنندگان بیت‌کوین را مجازات کنند و مدعی شد که این ارز دیجیتال پرچم‌دار باید با تغییر به اثبات سهام، از الگوی اتریوم پیروی کند. در ماه دسامبر(آذر)، او در یک پست وبلاگ که به طور گسترده در جامعه ارزهای دیجیتال مورد تمسخر قرار گرفت توضیح داد که چگونه شرکت‌های ماینینگ بزرگ ایالات متحده می‌توانند از این تغییر کد بسیار بعید ، سود ببرند.


خود شوارتز به شدت از الگوریتم اثبات کار انتقاد کرده و آن را «بن بست تکنولوژیکی» توصیف کرده است. او همچنین استدلال کرد که بیت کوین به اندازه کافی غیرمتمرکز نیست، که آن را در برابر حمله ۵۱ درصد آسیب پذیر می کند.


از نظر مقررات، بیت کوین و اتریوم هر دو پس از شکایت توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در دسامبر گذشته به دلیل فروش ثبت نشده XRP ،هدف وکلای ریپل قرار گرفتند.


خود گارلینگ هاوس ادعا کرد که اتر به دلیل رفتار ناعادلانه توانسته است از XRP پیشی بگیرد.


ریپل معتقد است که حل و فصل پرونده‌ای که از نزدیک تحت نظر است، می‌تواند وضوح نظارتی را ارائه دهد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0