آکادمی هلاکوئی
1400/10/01
18:10
شیبا، سولانا و ترا اکنون برای معاملات مارجین در Huobi فعال هستند

Huobi، یکی از بزرگترین صرافی های رمزارزی در…

Huobi، یکی از بزرگترین صرافی های رمزارزی در جهان، اعلام کرده است که شیبا اینو (SHIB)، ترا (LUNA) و سولانا (SOL) اکنون برای معاملات مارجین (margin) در این صرافی دسترس هستند.


این امر به کاربران اجازه می دهد تا با اهرم نسبتا محافظه کارانه ۳ برابری این رمزارزها را معامله کنند.


Huobi Global از cross margin و isolated margin پشتیبانی می کند. در حالت cross margin، که توسط صرافی در دسامبر گذشته (آذر ۹۹) راه اندازی شد، یک پوزیشن می تواند مارجین بیشتری را از کل بالانس موجود در ارز دیجیتال مربوطه به دست آورد. به این ترتیب، برای جلوگیری از لیکوئید شدن، می توان موقعیت زیانده را جبران کرد.


همانطور که از نام آن پیداست، با isolated margin، یک مقدار بالانس ثابت وجود دارد: یک معامله گر مقدار مشخصی از وجوه را برای یک پوزیشن کنار می گذارد. فقط سولانا در حالت معاملاتی فوق الذکر پشتیبانی می شود.


Huobi در سال ۲۰۱۴ با راه‌اندازی BitVC وارد معاملات مارجین شد.


توجه به این نکته ضروری است که معامله گران مارجین سفارشات خود را در بازار اسپات انجام دهند. از سوی دیگر، معامله گران آتی می توانند با اهرم بسیار بالاتر وارد معامله شوند و در بازار فیوچرز فعالیت می کنند. در اوایل سال جاری، Huobi معاملات فیوچرز را در چندین کشور به دلیل مسائل نظارتی ممنوع کرد.


همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، Bybit، یکی از صرافی های برتر فیوچرز، در اوایل دسامبر (اواسط آذر) یک بازار اسپات را برای شیبا اضافه کرد.


رقبای Huobi یعنی OKex و KuCoin، در ماه می (اردیبهشت)، معاملات مارجین را برای شیبا فعال کردند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0