ارزینکس
1400/12/09
10:10
💢 مروری بر پروژه ی PEGAXY 🔘 پروژه PEGAXY یک بازی مسابقه اسب دوانی به سبک PVP است که در آن بازیکنان برای قرار گرفتن در سه رتبه برتر با ۱۱ نفر دیگر ...

💢 مروری بر پروژه ی PEGAXY



🔘 پروژه PEGAXY یک بازی مسابقه اسب دوانی به سبک PVP است که در آن بازیکنان برای قرار گرفتن در سه رتبه برتر با ۱۱ نفر دیگر هم زمان مسابقه می‌دهند. هر مسابقه دارای متغیرهای تصادفی است مثلا باد یا آب یا آتش یا سرعت و غیره. با استفاده از ارتقاء کاراکترها با کمک غذاهای مناسب و مختلف و کسب مهارت‌های متنوع، بازیکن می‌تواند در جمع سه مسابقه دهنده برتر باشد و از جوایز بهره ببرد. کاربران این پروژه می‌توانند کاراکترها را پرورش بدهند، اجاره کنند، خرید و فروش نمایند و البته با کاراکتر خود مسابقه بدهند و توکن پروژه را کسب نمایند.



🔘 این پروژه بر شبکه بلاکچینی پولیگان به منظور کارمزد کمتر با سرعت تراکنش بیشتر ایجاد شده است و ابتدا به صورت دو بعدی منتشر شده بود اما در حال حاضر به صورت سه بعدی هم در دسترس است. آنچه که هدف نهایی توسعه این پروژه است ایجاد یک خانه مسابقه اسب دوانی در متاورس است و به موازات آن اکوسیستمط را فراهم می‌آورد که در آن کاربران قادر به بازی کردن، معاشرت کردن و کار در یک فضا باشند. نکته مهم این که کاربر برای شرکت در تمامی مسابقات نیازی به دادن هزینه ورودی نیست و البته در ابتدای بازی و ساخت حساب کاربری برای شروع نیازی به خرید هیچ نوع NFT و صرف هزینه نمی‌باشد.



حداقل شرط لازم برای ورود به بازی داشتن یک کاراکتر با نام PEGA است نحوه شروع بازی هم بسیار ساده است : کاربرد بعد از ورود به بازی روی تب RACE کلیک می‌کند، سپس به منطقه وارد می‌شود که باید روی دکمه READY (آماده) کلید نماید و وارد لابی می‌شود و بعد از چند لحظه با پر شدن لابی مسابقه آغاز می‌شود.



🔘 در نسخه اول این بازی هم مسابقه غیر دستی و به صورت خودکار است و هم کاربران برای مسابقه دادن به صورت رندوم و بدون توجه به آنها کنار هم قرار می‌گیرند. اما در نسخه سه بعدی تمامی این موارد اصلاح شده است و کاربر باید به صورت دستی اسب را کنترل نماید حتی به کاراکتر ابزار حمله و دفاع به سایر کاربران هم افزوده خواهد شد. بعد از اتمام بازی کاربر می‌تواند به بررسی نتایج خود و دیگران بپردازد و مسابقه را مجدد پخش نماید و یا حتی آن را برای دیگران ارسال نماید. فرد می‌تواند هرگونه فعالیت مشکوک که در طول مسابقه رخ می‌دهد را در تاریخچه مشاهده و گزارش آن را اعلام نماید. علاوه بر مسابقات روزانه که کاربران در آن شرکت می‌کنند هر ماه یک مسابقه جهانی برگزار می‌شود، با نام GRAND DASH این مسابقات حرفه‌ای ار ماه یک بار انجام می‌شود و در نهایت در ماه دسامبر سال در مسابقه دوازدهم افراد منتخب کنار هم قرار می‌گیرند و در مسابقه دوازدهم مسابقه می‌دهند.



🔘 توکنومیک :



این بازی دو توکن دارد :


توکن رسمی و حکومتی بازی PGX نام دارد از آن برای پرداخت کارمزد و استیک کردن و دریافت پاداش آن و دادن هزینه پرورش اسب‌ها و غیره استفاده می‌شود.


تعداد کل آن یک میلیارد واحد است و از صرافی DODO و پنکیک سواپ قابل خریداری می‌باشد.



نحوه آزادسازی و تورم آن در عکس بالا آمده است نحوه درصد بندی :


🔰 ۱. توسعه‌دهندگان : ۱۶ درصد.



🔰 ۲. ذخیره و تبلیغات : ۳۰ درصد.



🔰 ۳. تیم : ۲۲ درصد.



🔰 ۴. نقدینگی : ۱۰ درصد.



🔰 ۵. فروش خصوصی ۲ : ۱۰ درصد.



🔰 ۶. فروش خصوصی ۱ : ۱۰ درصد.



🔰 ۷. عرضه اولیه : ۲ درصد.



توکن دیگر vis نام دارد و تعداد آن بی‌نهایت است و ارز درون بازی تلقی می‌شود و به عنوان پاداش به کاربر داده می‌شود.



🔘 تیم :


موسس و مدیرعامل بازی کن فام نام دارد که به طور فعال در تمامی زمینه‌های کسب و کار درگیر است و در توسعه محصول و توسعه تجارت و روابط تجاری بین الملل تجربه دارد.


این فرد ۱۰ سال تجربه به عنوان مشاور در تاسیس کسب و کارها و شرکت‌های چند ملیتی را دارد.



استیون نگوین به عنوان CTO این پروژه است.


سابقه کاری :


- این شخص سر گروه توسعه دهندگان در شرکت ISPS به مدت دو سال بوده.


- در حدود ۴ سال در شرکت APPOTAPAY با عنوان محقق و توسعه دهنده فعالیت داشته.


- به مدت ۱۰ سال در شرکت APPOTA در بخش‌های مختلف توانایی خودش را نشان داده.



🔘 نام شرکت‌های سرمایه‌گذار بر روی این پروژه در عکس بالا آمده است.



🔘 | توییتر | وبسایت | مدیوم




@ARZINEX

انتهای خبر

0
0