آکادمی هلاکوئی
1400/10/25
13:30
باشگاه بدنسازی Esporta در عراق شیبا اینو را به عنوان شیوه پرداخت می پذیرد

مرکز تناسب اندام Esporta که تجهیزات مختلف، استخر…

مرکز تناسب اندام Esporta که تجهیزات مختلف، استخر و کلاس های گروهی تناسب اندام را پشتیبانی می کند ،شیبا اینو را به عنوان شیوه پرداخت خود می پذیرد.


خبر پذیرش SHIB در صفحه فیس بوک این شرکت منتشر شد.


screenshot thecryptobasic.com 2022.01.15 13 32 02 229x300 - باشگاه بدنسازی Esporta در عراق شیبا اینو را به عنوان شیوه پرداخت می پذیرد

این باشگاه بدنسازی درحال حاضر رمزارزهایی از قبیل Safemoon، شیبا اینو، اتریوم، USDT و BNB را به عنوان شیوه های پرداختی خود پشتیبانی می کند.


Esporta در اربیل، عراق مستقر است. نکته قابل توجه این است که محبوبیت شیبا اینو روبه افزایش است و هرکسب و کاری در کشورهای سراسر جهان پذیرش آن را آغاز می کنند. باشگاه باشگاه Esporta از تجهیزات بزرگ و پیشرفته، دستگاه‌های کاردیو برخورد دار است و کلاس‌های گروهی تناسب اندام و استخرهای سرپوشیده در راستای کاهش وزن و افزایش استقامت برگزار می کند.


قدرت تیم معاملاتی ShibArmy ثابت شده است. گفتنی است که شبکه شیبا اینو درحال راه اندازی یک سازمان خودمختار غیر متمرکز (DAO) است که فاز نخست آن راه اندازی شده است.


اخیرا تمامی صرافی‌های سرشناس در سراسر جهان از قبیل بایننس, کوین بیس، Koinbazzar ،کراکن، صرافی هندی Giottus ، صرافی برزیلی Mercado Bitcoin و صرافی مکزیکی Bitso ، شیبا اینو را به لیست رمزارزهای معاملاتی خود افزوده اند.


علاوه بر آن ها ،شرکت های پردازشگر پرداخت از جمله Flexa و Bitpay، شیبا اینو را می پذیرند. بدین ترتیب ، امکان پذیرش شیبا اینو برای هزاران کسب و کار در سراسر جهان فراهم شده است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: thecryptobasic



انتهای خبر

0
0