آکادمی هلاکوئی
1401/02/08
11:00
پلتفرم معاملاتی دیفای Hashflow، مبادلات میان زنجیره ای بدون پل را معرفی می کند

پلتفرم معاملات مالی غیرمتمرکز (DeFi) Hashflow، روز چهارشنبه…

پلتفرم معاملات مالی غیرمتمرکز (DeFi) Hashflow، روز چهارشنبه اعلام کرد: در حال معرفی یک ویژگی جدید برای فعال کردن مبادلات میان زنجیره ای متقابل بدون استفاده از پل است.


پلتفرم معاملاتی هش فلو از مدل درخواست برای قیمت (RFQ) استفاده می‌کند که در آن بازارسازان حرفه ای قیمت های توکن را تعیین می‌کنند.


برخلاف Hashflow، بیشتر پلتفرم های معاملاتی برجسته دیفای از بازارسازهای خودکار (AMM) برای تسهیل معاملات استفاده می‌کنند، اما معاملات بزرگ‌تر AMM می‌تواند منجر به تغییر زیاد قیمت شود، یعنی زمانی که قیمت توکن درحال تغییر است، اما با این حال سوآپ در حال انجام می باشد.


وارون کومار (Varun Kumar)، بنیانگذار هش فلو، به کوین دسک گفت: “شما اساسا از کسی که تعیین قیمت را خارج از زنجیره انجام داده است درخواست این کار را می‌کنید، در نتیجه می‌توانید اساسا قیمت های بهتری دریافت کنید.”


هش فلو مبادله های بومی به بومی را فعال می‌کند، به این معنی که کاربران نباید به پل های زنجیره ای متقاطع تکیه کنند و نسخه‌های “رپد” توکن ها را هنگام تعویض زنجیره‌ای دریافت کنند. ویژگی تجارت زنجیره ای متقابل هش فلو در حال حاضر در حالت آلفا است و در هنگام راه اندازی از مبادله بین اتریوم، آوالانچ، زنجیره BNB، آربیتروم و پالیگان پشتیبانی می‌کند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: Coindesk


انتهای خبر

0
0