آکادمی هلاکوئی
1401/04/16
08:50
شیبا اینو قصد دارد از استیبل کوین و چند طرح دیگر خود رونمایی کند

یکی از توسعه دهنده های اصلی میم کوین…

یکی از توسعه دهنده های اصلی میم کوین محبوب SHIB، روز چهارشنبه طرح هایی را برای گسترش اکوسیستم شیبا اینو با انتشار یک استیبل کوین غیرمتمرکز، یک توکن پاداش به نام TREAT و همچنین یک کارت بازی کلکسیونی برای متاورس آن به اشتراک گذاشته است.


در یک پست وبلاگی در Medium، توسعه دهنده با نام مستعار Shytoshi Kusama، گفت که “توسعه دهندگان مستقل” در حال ایجاد یک استیبل کوین غیرمتمرکز به نام SHI هستند، که “به نظر می رسد از مشکلات موجود در دیگر قسمت ها جلوگیری می کند”، که احتمالا اشاره ای به سقوط میلیارد دلاری Terra دارد. در این پست وبلاگی آمده است که تیم انتظار دارد زمانی که SHI به شکل نهایی خود نزدیک شد اطلاعات بیشتری را به اشتراک بگذارد و قصد دارد آن را در اواخر سال ۲۰۲۲ (آذر و دی ۱۴۰۱) راه اندازی کند.


TREAT، نماد پاداش آینده متاورس شیبا، به بازی ورق کلکسیونی شیبا گره خواهد خورد. این توکن همچنین به ایجاد تعادل در استیبل کوین شیبا اینو کمک خواهد کرد، در این پست وبلاگ توضیحی در مورد نحوه عملکرد آن نیامده است. توسعه دهندگان همچنین “تعدادی محدود” از TREAT را برای حامیان قدیمی پروژه رزرو می کنند.


به عنوان بخشی از این طرح، توسعه دهندگان در حال کار بر روی پروتکل لایه ۲ خود اکوسیستم به نام Shibarium هستند که از استقرار و توسعه برنامه های بومی، از جمله یک توکن گس به نام BONE پشتیبانی می کند. این تیم به طور جداگانه در حال ساخت یک پروژه متاورس با ۱۰۰۰۰۰ قطعه زمین به عنوان املاک مجازی است.


قیمت توکن شیبا اینو در پی انتشار این اخبار ثابت مانده، اما در ماه ژوئن (خرداد) در بحبوحه گمانه زنی ها در مورد پروتکل Shibarium آن، تقریبا ۵۰ درصد افزایش یافته بود.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coindesk


انتهای خبر

0
0