بورسینه
1399/07/13
09:51
🔹در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه جمع صف‌های خرید حدود دو هزار میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش پنج هزار میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فرو...

🔹در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه جمع صف‌های خرید حدود دو هزار میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش پنج هزار میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به سه هزار میلیارد تومان می‌رسد.



🔹تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش #وملی، #ثشاهد و #ونیرو به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام گروه صنعتی ملی ۵۹۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید #وآیند، #وسپهر و #سمگا در نوبت انتظار است.



🔹ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۵۰۰میلیارد تومان (۷۵ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر دو هزار میلیارد تومان (۴۱ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۶ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۰۲ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف سرمایه‌گذاری نیرو (#ونیرو) به سه درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.



🔹«انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۸۱۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «دباغی، پرداخت چرم و ساخت انواع پاپوش» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۴۳۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» با تقاضای خرید ۵۶۰میلیارد تومانی همراه است.



🔹این جدول حدود ۳۷ درصد از حدود هفت هزار میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع پنج هزار و ۵۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۲۶ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۲هزار و ۵۰۰میلیارد تومان خواهد رسید.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0