صکوک
1402/06/06
13:11
عرضه صکوک مرابحه ۱۰۰ میلیارد تومانی شرکت تحقیقاتی و تولیدی واریان فارمد

با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت تحقیقاتی و تولیدی واریان فارمد (سهامی خاص) به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان از طریق فرابورس ایران از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۷ به مدت سه روز کاری در نماد واریان۰۷ عرضه عمومی خواهد شد. به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت دارایی…

با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت تحقیقاتی و تولیدی واریان فارمد (سهامی خاص) به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان از طریق فرابورس ایران از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۷ به مدت سه روز کاری در نماد واریان۰۷ عرضه عمومی خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، صکوک مرابحه شرکت تحقیقاتی و تولیدی واریان فارمد به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان جهت تامین سرمایه در گردش و نقدینگی لازم به منظور خرید مواد اولیه از طریق فرابورس ایران عرضه می‌گردد.


این اوراق ۵ ساله و با نرخ ۲۳ درصد می‌باشد که اقساط آن هر شش ماه یک‌بار از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پرداخت می‌گردد.


صکوک مرابحه مذکور از طریق شرکت کارگزاری بانک سامان به عنوان عامل فروش و با استفاده از خدمات شرکت تامین سرمایه نوین به عنوان متعهد پذیره‌نویس و بازارگردان توسط شرکت واسط مالی خرداد یکم (با مسئولیت محدود) منتشر خواهد شد. ضامن پرداخت مبلغ اصل و اقساط این اوراق نیز بانک اقتصاد نوین می‌باشد.


انتهای خبر

0
0