آکادمی هلاکوئی
1401/03/20
14:20
قرارداد همکاری ۱۰۰ میلیون دلاری ویچین با UFC

شرکت لجستیک بلاک چین، بنیاد ویچین(VeChain)، یک مشارکت…

شرکت لجستیک بلاک چین، بنیاد ویچین(VeChain)، یک مشارکت بازاریابی چند ساله با UFC به ارزش نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار امضا کرده است و اولین همکاری UFC در بلاک چین لایه ۱ است.


UFC بزرگترین مروج و برگزارکننده رویداد برای هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) است و دارایی‌ها و برند بازاریابی VeChain در سراسر UFC در رویدادهای زنده، تبلیغات، رسانه‌های اجتماعی و سایر زمینه‌ها ادغام خواهد شد.


طبق گزارش یک منبع ناشناس به نقل از Sports Business Journal، ارزش این معامله در طول حداقل پنج سال شراکت تقریبا ۱۰۰ میلیون دلار است. پل آسنسیو(Paul Asencio)، نایب رئیس ارشد مشارکت های جهانی UFC، گفت که درآمد حمایت مالی UFC میزان ۳۰ درصد نسبت به رکوردشکنی در سال ۲۰۲۱(۱۴۰۰) در نتیجه این قرارداد افزایش یافته است.


این همکاری بلافاصله آغاز می شود و دارایی های VeChain در ۱۱ ژوئن(۲۱ خرداد) در طول یک رویداد UFC که در سنگاپور برگزار می شود ظاهر می شود.


VeChain یک اکوسیستم لایه ۱ متمرکز بر تجارت با تاکید بر ردیابی زنجیره تامین است. این مشارکت شاهد تغییر بزرگی نسبت به سه ماهه اول Vechain است. یک گزارش مالی منتشر شده در ماه می(اردیبهشت) نشان می‌دهد که بنیاد VeChain تنها حدود ۴ میلیون دلار در سه ماهه اول خرج کرده است که کمتر از ۶۶۰۰۰۰ دلار برای بازاریابی هزینه کرده است، اما ۱.۲ میلیارد دلار جمع آوری کرده است.


UFC تخمین می‌زند که برند VeChain به ۹۰۰ میلیون خانواده تلویزیونی در ۱۷۵ کشور جهان برسد.


به عنوان بخشی از این قرارداد، VeChain صاحب عناوین رسمی رتبه بندی UFC همراه با حضور مارک دار در داخل رینگ مبارزه در همه رویداده خواهد شد.


VeChain بیشتر در محل برگزاری بر روی نمایشگرهای دیجیتال برجسته تبلیغ خواهد شد و هر دو شرکت محتوا را برای رسانه‌های اجتماعی UFC و دیگر پلتفرم‌های دیجیتال ایجاد خواهند کرد که برآورد UFC به ۲۰۰ میلیون نفر خواهد رسید.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cointelegraph



انتهای خبر

0
0