رمزارز نیوز
1401/06/24
11:00
ابراز حمایت نهنگ بزرگ از بیت کوین در آستانه به‌روزرسانی اتریوم!

مایکل سیلور (Michael Saylor) در تازه‌ترین اظهارات خود گفته که اعتقادی به اثرات منفی زیست‌محیطی شبکه بیت کوین… مطالعه مطلب ...

مایکل سیلور (Michael Saylor) در تازه‌ترین اظهارات خود گفته که اعتقادی به اثرات منفی زیست‌محیطی شبکه بیت کوین ندارد. مدیر اجرایی MicroStrategy، روز چهارشنبه با انتشار مطلبی گفت که استخراج بیت کوین، کارآمدترین و تمیزترین استفاده صنعتی از برق است. او گفت که سازوکار بیت کوین به صورتی است که صرفه خروجی آن ۱۰۰ برابر بیشتر از هزینه ورودی‌اش است.


برآوردها نشان می‌دهند که مصرف انرژی سالانه بیت کوین با مصرف انرژی یک کشور کوچک، برابری می‌کند. اما طرفداران این ارز دیجیتال، استدلال می‌کنند که بیشتر سوخت لازم برای انجام این فرآیند از منابع سبز مانند باد و خورشید تامین می‌شود.


در مدل PoW یا الگوریتم اجماع اثبات کار، ماینرها برای افزودن بلاک‌های جدید به زنجیره با یکدیگر رقابت می‌کنند. ارتقای ادغام اتریوم قرار است با تبدیل این سیستم به مدل اجماع اثبات سهام، نقش مهمی در کاهش چشمگیر نگرانی‌های زیست‌محیطی ایفا کند.


در این میان، سیلور گفته که دیدگاه‌های منفی پیرامون ماینینگ PoW و مشکلات زیست‌محیطی، قانون‌گذاران، سیاستمداران و عموم مردم را از توجه به اینکه ارزهای دیجیتال مبتنی بر اثبات سهام معمولا اوراق بهادار ثبت‌نشده هستند، بازداشته است.


انتهای خبر

0
0