آکادمی هلاکوئی
1400/10/19
19:50
شیبا اینو در لیست برترین رمزارزها براساس ارزش بازار از دوج کوین و AVAX پایین‌تر آمد

احساسات منفی در اطراف توکن شیبا اینو همچنان…

احساسات منفی در اطراف توکن شیبا اینو همچنان قوی باقی مانده است. علاوه بر عملکرد ناخوشایند بازار، شیبا اینو جایگاه خود را در بین ۱۰ رمزارز بزرگ از نظر ارزش بازار از دست داده است.


کاهش ارزش بازار SHIB


در ماه گذشته، ارزش بازار شیبا اینو با افزایش ناگهانی در ابتدای دسامبر (اواسط آذر) و افت شدیدی که از ۲۸ دسامبر (۷ دی) آغاز شد، حتی از قیمت آن نیز ناپایدارتر بوده است.


2022 01 09 19 56 06 Shiba Inu Drops Below Dogecoin and AVAX on List of Top Coins and Tokens by Marke - شیبا اینو در لیست برترین رمزارزها براساس ارزش بازار از دوج کوین و AVAX پایین‌تر آمد

در طول رالی ۱۰۰۰ درصدی SHIB، ارزش بازار آن به ۵۰ میلیارد دلار رسید و از غول‌های این صنعت مانند سولانا پیشی گرفت و طبق داده های CoinMarketCap وارد لیست ۵ رمزارز برتر شد. اما به دلیل نوسانات زیاد و تعداد زیاد معامله‌گران کوتاه‌مدت، افت ناگهانی قیمت باعث ایجاد فروش شدیدی شد و ارزش بازار آن را به ۱۷ میلیارد دلار کاهش داد.


بهبود غیرمنتظره آن در ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) آغاز شد، زمانی که ارزش بازار این میم توکن به سرعت از ۱۵ میلیارد دلار به ۲۱ میلیارد دلار در کمتر از ۵ روز افزایش یافت. اما به دلیل عدم وجود قدرت خرید کافی، این رالی نتوانست مدت زیادی ادامه داشته باشد و مدت کوتاهی پس از آن به پایان رسید.


عملکرد بازار شیبا اینو


در حالی که شیبا سودهای عمده ای را برای برخی از دارندگان و سرمایه گذاران خود به همراه داشته است، در وضعیت فعلی، اکثر معامله گران و سرمایه گذاران با نگه داشتن SHIB، پول خود را از دست می دهند. این توکن بیش از ۶۰ درصد از ارزش خود را از زمان بالاترین قیمت آن از دست داده است و نشانه‌ای از بهبودی را نشان نمی دهد.


در حالی که نهنگ ها و آدرس های بزرگ به خرید آن ادامه می دهند، اکثر معامله گران کوچک و خصوصی از این دارایی خارج شده اند. ترکیب فعلی دارندگان نشان می‌دهد که شیبا عمدتا توسط سرمایه‌گذاران میان‌مدت و بلندمدت نگهداری می‌شود، که معمولا نشانه خوبی برای یک رمزارز در بلندمدت است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0