رمزارز نیوز
1402/12/13
18:00
آغاز پرداخت بدهی توسط FTX؛ قیمت رمزارزهای پرداختی صدای مشتریان را…

صرافی FTX فرصت مطالبه دارایی‌های دیجیتال اصلی مانند بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، سولانا (SOL) و بایننس کوین (BNB) را ایجاد کرده، اما به نظر می‌رسد که قیمت‌ها در این پلتفرم به صورت قابل‌توجهی پایین‌تر از قیمت فعلی این دارایی‌ها است.


یافته‌های حساب کاربری Wu Blockchain در پلتفرم X نشان می‌دهد که قیمت ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، سولانا و بایننس کوین در این پلتفرم به ترتیب، ۱۶۸۷۱، ۱۲۵۸، ۱۶.۲۴ و ۲۸۶ دلار است.


این ارقام اختلاف فاحشی با قیمت‌های فعلی بازار دارند. قیمت فعلی بیت کوین، ۶۲۱۴۴ دلار، اتریوم، ۳۴۲۴ دلار، سولانا، ۱۲۹ دلار و بایننس کوین، ۴۱۱ دلار است.


کاربرانی که دارایی‌هایشان تحت تاثیر ورشکستگی صرافی FTX قرار گرفته است، نگران تفاوت قیمت‌ها در FTX هستند و انصاف و شفافیت این پلتفرم را زیر سوال برده‌اند.


بسیاری از این کاربران در پلتفرم X به بیان نگرانی‌های خود پرداخته و خواستار پاسخ‌گویی FTX شده‌اند. در میان انتقادات، شرکت حقوقی PwC بیانیه‌ای رسمی در وب‌سایت خود منتشر و بینش‌هایی درباره وضعیت FTX ارائه کرد.


PwC عنوان کرد که FTX Digital Markets Ltd. در حال انجام فرایند تسویه فصل ۱۱ ورشکستگی با FTX Trading Ltd و بدهکاران وابسته به آن است. هدف این فرایند، ترکیب دارایی‌های هر دو نهاد و بازپرداخت وجوه مشتریان است.


مدیر فرایند تسویه حساب FTX هم به طلبکاران اطلاع داده که تا ۱۵ می ۲۰۲۴ مطالبات الکترونیکی خود را ارسال کنند.


انتظار می‌رود که پورتال مطالبات مدیریت‌‌شده توسط PwC، اولین عملیات بازپرداخت خود را در اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل سال ۲۰۲۵ انجام دهد. مبلغ همه مطالبات واجد شرایط به دلار ایالات متحده اعلام خواهد شد.


انتهای خبر

0
0