بورس پرس
1401/12/14
00:00
مجوز گرانی ۲۰ درصدی تایرهای رادیال سه شرکت دیگر هم صادر شد

سه شرکت بورسی تولیدکننده تایر ، مجوز افزایش ۲۰ درصدی نرخ فروش تایرهای رادیال را گرفتند که از دیروز اعمال شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، سه شرکت ایران تایر، بارز و کویر تایر از دریافت مجوز افزایش ۲۰ درصدی نرخ فروش تایرهای رادیال خبر دادند که از دیروز اعمال می شود و با توقف نماد ، آماده بازگشایی برای امروز شدند.


بر اساس این گزارش، "پتایر" اعلام کرد: با توجه به افزایش بهای تمام شده محصولات تولیدی ناشی از افزایش نرخ مواد اولیه، افزایش نرخ دستمزد و اثر تورمی سایر هزینه ها، طبق محاسبات انجام شده و ضوابط و دستورالعمل های سازمان حمایت ، نرخ فروش تایرهای رادیال سیمی از ۱۳ اسفند به میزان ۲۰ درصد افزایش می یابد.


با توجه به اینکه سال مالی شرکت پایان ۲۹ اسفند است در نتیجه اعمال این افزایش نرخ در مدت باقی مانده تا پایان سال مالی اثر بالایی در سود و زیان سال جاری نخواهد داشت. ضمنا در ۱۱ ماه سال جاری ۶۷ درصد فروش ریالی شرکت گروه رادیال سیمی بود.


همچنین "پکرمان" اعلام کرد: با توجه به افزایش بهای تمام شده محصولات تولیدی ناشی از نرخ مواد اولیه و اثر تورمی سایر هزینه ها، طبق محاسبات انجام شده در چارچوب ضوابط و دستورالعمل های سازمان حمایت، نرخ فروش محصولات تولیدی گروه تایرهای رادیال به میزان ۲۰ درصد از ۱۳ اسفند افزایش می یابد.


"پکویر" نیز اعلام کرد: با توجه به افزایش بهای تمام شده محصولات تولیدی ناشی از افزایش نرخ مواد اولیه، افزایش نرخ دستمزد و اثر تورمی سایر هزینه ها، طبق محاسبات انجام شده و دستورالعمل های سازمان حمایت، نرخ فروش تایرهای رادیال سواری از ۱۳ اسفند به میزان ۲۰ درصد افزایش می یابد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0