اخبار اکس نوین
1400/09/07
00:00
آنتونی اسکاراموچی: ریزش اخیر فرصتی برای خرید است

اکس نوین: بازارهای مالی از جمله بازار بورس و ارزهای دیجیتال در تاریخ ۲۶ نوامبر با ریزش شدیدی مواجه شدند و تاکنون نتوانسته‌اند از آن بهبود پیدا کنند. در شرایطی که بسیاری از سرمایه‌گذاران با ترس از ضرر بیشتر دارایی خود را به فروش می‌رسانند، آنتونی اسکاراموچی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری اسکای بریج کپیتال معتقد است این ریزش فرصتی برای خرید و ورود به بازار است. بزرگترین ارز دیجیتال بازار پس از این ریزش به پایین‌ترین سطح خود از هفته دوم اکتبر سقوط کرد. این در حالی است که چندی پیش بیت کوین موفق به ثبت اوج ۶۹۰۰۰ دلاری شده بود. در حال حاضر، بیت کوین همچنان در سطوح پایین‌دست و…

اکس نوین : بازارهای مالی از جمله بازار بورس و ارزهای دیجیتال در تاریخ ۲۶ نوامبر با ریزش شدیدی مواجه شدند و تاکنون نتوانسته‌اند از آن بهبود پیدا کنند. در شرایطی که بسیاری از سرمایه‌گذاران با ترس از ضرر بیشتر دارایی خود را به فروش می‌رسانند، آنتونی اسکاراموچی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری اسکای بریج کپیتال معتقد است این ریزش فرصتی برای خرید و ورود به بازار است.


بزرگترین ارز دیجیتال بازار پس از این ریزش به پایین‌ترین سطح خود از هفته دوم اکتبر سقوط کرد. این در حالی است که چندی پیش بیت کوین موفق به ثبت اوج ۶۹۰۰۰ دلاری شده بود. در حال حاضر، بیت کوین همچنان در سطوح پایین‌دست و پنجه نرم می‌کند و با قیمت ۵۴۵۲۱ دلار معامله می‌شود و با اوج خود، ۲۰ درصد فاصله گرفته است.


وضعیت در سمت آلت کوین‌ها نیز تا حدودی مشابه است. اتریوم چندی پیش برای اولین بار در چند ماه اخیر به زیر ۴۰۰۰ دلار سقوط کرد. البته اکنون با قیمت ۴۰۶۶ دلار معامله می‌شود.


اسکاراموچی در گفتگویی با سی‌ان‌‌بی‌سی این تحولات قیمتی را مثبت قلمداد کرد و خاطرنشان کرد در صورتی که فدرال رزرو سیاست‌های انقباضی خود را آغاز نکند، فرصتی عالی برای خرید به شمار می‌رود.


اسکاراموچی یکی از سرسخت‌ترین طرفداران بیت کوین است. به عقیده وی، عامل اصلی که بهای بیت کوین افزایش می‌یابد، ارزش ذاتی این ارز دیجیتال است. وی در این رابطه گفت:


کسانی که به این کلاس دارایی اعتقاد دارند باید در طول این باید در این افت از تخفیف‌ها استفاده کنند. اگر به اصول فاندامنتال بیت کوین در طولانی‌مدت اعتقاد دارید، اکنون زمان خرید است.


وی در ادامه گفت:


من تصور می‌کنم که اکنون موقعیت کم‌خطری است. ماهیت نوسانی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال مردم را از بازی خارج می‌کند. علاوه بر این مقداری از موقعیت‌های لوریج‌دار را می‌بندد و من معتقدم سه ماهه خوبی برای ما ایجاد می‌کند.


منبع ambcrypto


انتهای خبر

0
0