رمزارز نیوز
1402/12/17
13:00
هجوم نهنگ‌ها برای انباشت سگ کلاهدار! قیمت WIF رکورد ۲٫۵ دلار را می‌شکند؟

داگ ویف هت (Dogewifhat) در دو هفته گذشته مانند دیگر میم کوین‌ها نظیر شیبا اینو، پپه و دوج کوین، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و این میم کوین‌ها توانستند سودهای سه رقمی برای سرمایه‌گذاران خود به ارمغان بیاورند.


میم کوین WIF مبتنی بر سولانا در فوریه گذشته روند صعودی قوی را تجربه کرد و با ۱۵۱ درصد رشد، از سطح ۰.۰۸۱ دلار به قیمت ۰.۱۵۸ دلار رسید. روند افزایشی WIF پس از لیست شدن در صرافی بایننس در هفته گذشته همچنان ادامه یافت.


اکنون اما با فشار عرضه بیت کوین در محدوده ۶۹۰۰۰ دلاری، WIF نیز اصلاح خود را آغاز کرده است و از اوج ۲.۳ دلار به قیمت فعلی ۱.۸۸ دلار رسید. فروش مداوم ممکن است قیمت را تا سطوح حمایتی فیبوناچی ۰.۳۸ و ۰.۵۰ معادل ۱.۵ و ۱.۲۸ دلار برساند. اما به گفته تحلیلگران، این اصلاح برای WIF مفید است و می‌تواند با استفاده از آن قدرت لازم برای حرکت صعودی بعدی را به دست آورد.


در این میان، داده‌های پلتفرم LookOnChain نشان می‌دهند که دو تراکنش مهم توسط نهنگ‌های WIF انجام شده است. در تراکنش اول، یک کیف پول به آدرس ” ۸۷Hnwj” تعداد ۱.۸۲ میلیون توکن WIF به ارزش ۳.۰۶ میلیون دلار (معادل ۲۳۴۰۰ SOL) را با قیمت میانگین ۱.۶۹ دلار به ازای هر توکن، خریداری کرده است.


اندکی بعد، یک نهنگ دیگر با آدرس “GjRacG” هم ۱.۱۵ میلیون توکن WIF را به ارزش ۱.۹۳ میلیون دلار (معادل ۱۴۷۳۲ SOL) با میانگین قیمتی ۱.۶۷ دلار برای هر توکن، خریداری کرده است. این دو تراکنش تقریبا ۵ میلیون دلاری دیدگاه صعودی نهنگ‌های WIF را نشان می‌دهند.


در این میان، میانگین‌های متحرک ۲۰ و ۵۰ روزه نیز به عنوان یک لایه حمایتی برای بازیابی روند WIF عمل کرده‌اند. با این حال، اندیکاتور DMI (شاخص حرکت جهت‌دار) تضعیف شتاب حرکت صعودی و احتمال اصلاح قیمت را نشان می‌دهد.


هجوم نهنگ‌ها برای انباشت سگ کلاهدار! قیمت WIF رکورد ۲٫۵ دلار را می‌شکند؟
انتهای خبر

0
0