اخبار اکس نوین
1401/03/01
20:50
nft عکس چیست ؟ روش تبدیل عکس به nft

nft عکس عمدتا برای افزایش درآمد عکسان و هنرمندان است. همچنین از فواید آن می توان به افزودن ارزش هنری بیشتر به مجموعه کلکسیونرها و همچنین بازاری پر سود برای سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال اشاره کرد . از آنجایی که دنیای NFT در ابتدا ممکن است برای هرکسی گیج کننده باشد و از آنجا که یافتن اطلاعات مناسب همیشه آسان نیست، ما همه چیزهایی را که باید در مورد اینکه nft عکس چیست و روش تبدیل عکس به nft چگونه است در این مقاله شرح دادیم . همچنین به طور جامع به موضوعاتی از قبیل ساخت عکس nft ، سایت فروش عکس nft و نحوه خرید آن پرداختیم. NFT چیست؟…


nft عکس عمدتا برای افزایش درآمد عکسان و هنرمندان است. همچنین از فواید آن می توان به افزودن ارزش هنری بیشتر به مجموعه کلکسیونرها و همچنین بازاری پر سود برای سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال اشاره کرد .


از آنجایی که دنیای NFT در ابتدا ممکن است برای هرکسی گیج کننده باشد و از آنجا که یافتن اطلاعات مناسب همیشه آسان نیست، ما همه چیزهایی را که باید در مورد اینکه nft عکس چیست و روش تبدیل عکس به nft چگونه است در این مقاله شرح دادیم . همچنین به طور جامع به موضوعاتی از قبیل ساخت عکس nft ، سایت فروش عکس nft و نحوه خرید آن پرداختیم.


مطالبی که در این مقاله خواهید خواند:


NFT ها خیلی سریع به یکی از عبارات ترند در دنیای مجازی تبدیل شدند با توجه به اینکه برخی از NFT ها به قیمت میلیون ها دلار به فروش می رسند، جای تعجب نیست که این بازار هر روز با کاربران جدید رونق می گیرد. اما بیایید عمیق تر به موضوع بپردازیم و اول ببینیم NFT ها چیست.


عبارت Non-Fungible Token به نوعی ارز رمزنگاری شده ای است که در بلاک چین ذخیره شده و با نام NFT شناخته می شود. توکن غیرقابل تعویض، توکنی است که نمی توان آن را با چیزی با ارزش قابل مقایسه مبادله کرد. بلاک چین یک شبکه غیرمتمرکز است که در آن تراکنش‌ها با استفاده از رمزنگاری ثبت و تایید می‌شوند و به هر کسی اجازه می‌دهد سوابق یک اثر nft شده را مشاهده کند.


به عبارت ساده، NFT ها عکس ها یا GIF هایی هستند (که به عنوان قطعه های هنری نیز در نظر گرفته می شوند) که منحصر به فرد هستند، قابل کپی نیستند و در دنیای رمزنگاری ارزش متفاوتی دارند.( نسبت به صاحب اثر قیمت یک nft می تواند خیلی بالا باشد )


* برای اطلاعات بیشتر در خصوص اینکه nft چیست ، می توانید روی عبارت آن کلیک کنید و مقاله مربوط به آن را مطالعه بفرمایید .


* همچنین اگر به طور کلی می خواهید درباره فرم های هنری nft و اینکه nft art چیست اطلاعات کسب کنید روی عبارت ان کلیک کنید .


زمانی که یک عکاس یکی از آثار هنری خود را در بلاک چین به شکل nft در می اورد به آن nft عکس می گویند . در واقع nft عکس یا nft photography یک اثر دیجیتالی است که به صورت nft و منحصر به فرد درامده تا صاحب آن بتواند آن را در بازار های nft به دوستداران هنر ، کلکسیونر ها یا سرمایه گذارن ارزهای دیجیتال بفروشد .


در ادامه توضیح می دهیم روش تبدیل عکس به nft چگونه است یا اینکه شما چطور و کجا می توانید nft عکس ها را خرید و فروش کنید.


از آنجایی که بیشتر عکس‌ها دیجیتالی هستند یا قابلیت اسکن شدن دارند ، عکاسان برای کسب درآمد از طریق nft عکس کارشان راحت است. همچنین نکته جالب این است که در حالی که خریدار nft مالکیت و کپی رایت اثر را پیدا می کند، عکاس همچنان حق چاپ و تکثیر آثار خود را داراست.


به عنوان مثال، اسنوپ داگ رپر آمریکایی مجموعه ای از NFT ها به نام “سفر با سگ” را منتشر کرده و آنها را به قیمت صدها هزار دلار فروخت.


او همچنان حق کپی رایت عکس ها را دارد به طور مثال می تواند از آن ها در شبکه‌های اجتماعی خود استفاده کند، همچنین هر زمان که آنها مجدد فروخته شوند ( توسط مالک فعلی آن نه خود اسنوپ داگ )، سهمی از درآمد را دارد. عکاسانی که وارد NFT می‌شوند ممکن است از داشتن فالور های زیاد با علاقه به کارشان سود ببرند.


در زیر به طور خلاصه فرایند ایجاد و فروش nft عکس را توضیح می دهیم :


به طور کلی مراحل بالا را برای nft کردن آثار هنری باید دنبال کنید . ما سعی کردیم جزییات هر محله را در ادامه شرح دهیم اما اگر در انجام مراحل با ابهام یا مشکل مواجه بودید با کارشناسان ما در اکس نوین تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان بهره مند شوید .


پس از nft کردن عکس خود در مرحله ۵ بایستی ابتدا یک بازار برای فروش nft عکس خود انتخاب کنید . در قسمت بعدی ما به بازار هایی که nft ها رو لیست می کنند اشاره کردیم . وقتی کیف پول شما به یکی از این بازار ها متصل شد وقت آن رسیده با پرداخت یک هزینه اولیه ( gas fee ) عکس خود را تبدیل به سند nft کنید .


نکته مهم این است که شما می توانید عکس خود را در تمام بازار ها جدا جدا nft کنید اما اینکار به ارزش اثر شما ضربه یم زند در نتیجه ان را فقط در یک بازار nft کرده و به فروش برسانید


روش اتصال به بازارهای nft عکس نسبت به بازاری که انتخاب می کنید متفاوت است . در زیر لیست بازار ها امده و در هر سایت که وارد شوید راهنمایی جهت اتصال کیف پول و ایجاد nft امده است . در نتیجه ما اینجا نمیتوانیم صرفا یک راهنمای جامع ارائه دهیم اما اگر خودتان موفق به این امر نشدید با کارشناسان ما در اکس نیون تماس بگیرید تا نحوه ایجاد کیف پول ، خرید ارز دیجیتال اتریوم و ثبت نام در این بازارها را به شما به صورت رایگان آموزش دهند .


در زیر لیست سایت های خرید و فروش عکس nft آورده شده است . طبیعی است که این لیست همواره به روز خواهد شد :


برای خرید یک عکس nft شده شما بایستی ابتدا یک حساب ارز دیجیتال در یک صرافی ارز دیجیتال معتبر داشته باشید . سپس وارد بازار هایی که در قسمت بالا لیست کردیم شوید تا اثار هنری nft شده را پیدا کنید و پس از ان با افتتاح حساب در این بازار ها آن اثر را خریداری کنید . همچنین آدرس اثار nft عکس ها را می توان در صفحات اینستاگرام ارتیست ها یا سایتها و شبکه های اجتماعی دیگر پیدا کرد .


خرید NFT عکس بسیار آسان است – به سادگی کیف پول دیجیتال خود را به یکی از بازارهای NFT موجود متصل کنید و شروع به خرید کنید – به همین سادگی


در اینجا به برخی از مزایا و معایبی که در حین خرید و فروش nft عکس باید در نظر گرفت اشاره می کنیم. فقط توجه داشته باشید همه چیز بدون شک در طول زمان با توسعه فناوری تغییر خواهد کرد. ورژن کامل این قسمت را می توانید در اینجا تحت عنوان مقاله nft art چیست ، بخوانید .


یکی از بزرگترین چیزهایی که در مورد سیستم ارز دیجیتال nft art ارزش تجلیل دارد این است که این سیستم دارای توانایی باورنکردنی هنرمندان برای بیان آزادانه خود است.


رسانه هنرهای دیجیتال هیچ محدودیتی ندارد و هنرمند، بر خلاف اشکال هنری سنتی تر که در آن فقط به یک بوم یا عکس محدود می شد امروزه دستش باز است


NFT ها تعریف هنر را تغییر داده اند و به دنیای هنر و شکل های هنری بیشتر از همیشه دربرگیرنده بیان دیجیتال هستند.


بسیاری از هنرمندان در سبک‌های هنری غیرمعمول، بحث‌برانگیز و اغلب پیشگامانه در هنر دیجیتال کار می‌کنند، و این موارد، مورد توجه بسیاری از مجموعه‌داران و سرمایه‌گذاران در هنر NFT قرار گرفته‌اند. به طور مثال برخی از آثار هنری ، مانند تصاویر سه بعدی متحرک، آثار هنری سبک خیابانی، و کارتون ها، در بازار آنلاین NFT ها رشد می کنند.


نسل‌های جوانی که تمام وقت خود را در اینستاگرام می‌گذرانند و همه افرادی که به سمت ارزهای رمزنگاری شده جذب می‌شوند، جذب زیبایی‌شناسی می‌شوند، انرژی می‌دهند و از طریق اینترنت به صفحه نمایش خیره می شوند و زمانی رو سپری می کنند.


در دنیای NFT کافیه فقط آنلاین باشید . بدون نیاز به افرا د واسط و گالری هااز برخی جهات، گالری ها دروازه ورود هنرمندان به بازار هستند و انتخاب می کنند چه کسی یا چه چیزی را به نمایش بگذارند یا حتی به خود اجازه دهند قطعه های بزرگی از اثر را هنگام فروختن بردارند.


هنرمندانی که هنر NFT را تولید می‌کنند گروه‌ها و جوامع آنلاینی را تشکیل می‌دهند که در آن به یکدیگر کمک می‌کنند و یکدیگر را در شبکه‌های خود آموزش می‌دهند. چندین هنرمند از هند آثار هنری دیجیتال تولید کرده و آنها را به کلکسیونرهایی در کشورهای دیگر در سراسر جهان فروخته اند. … این قدرت ارز دیجیتال nft art می باشد


سرمایه گذاران معمولا دارای سبد متنوعی هستند و بسیاری از مشاغل بزرگ و افراد مشهور از پلت فرم بلاک چین برای خرید و فروش NFT استفاده می کنند.در واقع سرمایه گذاران به دنبال این هستند که تمام تخم مرغ هاشان را در یک سبد نگذارند و به این دلیل به دنیای ارز دیجیتال nft art ها هم به عنوا ن بازاری جدید برای سرمایه گذاری علاقه نشان دادند .


اما در خصوص معایب با توجه به امنیت بالای فایل های nft به علت استفاده از پایگاه داده بلاک چین معایبی را نمیتوانیم نام ببریم.


قیمت ارزهای دیجیتال و سایر دارایی های دیجیتال پیوسته در حال افزایش یافتن است . همین امر هنرمندان، کلکسیونرها و دلالان را به یک اندازه جذب خود کرده است. بنگاه های اقتصادی هنوز در مورد اینکه آیا این حبابی است که به زودی فرو می ریزد یا اینکه شروع یک طبقه دارایی سرمایه گذاری بلندمدت جدید است چیزی نگفته اند!


با این حال، NFT ها برای هنرمندان بسیار امیدوار کننده هستند و این می تواند بهترین راه برای تبلیغ کار آنها و کسب درآمد عالی از آنان باشد.طبق آمار NFT، روزانه بیش از ۲۶۰۰۰ فروش وجود دارد و احتمالا این تعداد در طول زمان افزایش می یابد.


در مجموع، بله، فروش عکس به عنوان NFT در حال حاضر یک سرمایه گذاری خوب است. اما آیا برای دراز مدت پایدار است؟ فقط زمان می تواند بگوید. همانطور که قبلا ذکر شد، اولین NFT در سال ۲۰۱۴ با ارزش میلیون ها دلار فروخته شد .


همچنین اگر می خواهید در خصوص امن ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی و خارجی اطلاعات کسب کنید به ترتیب روی لینک های زیر کلیک کرده و مقاله مورد نظر را مطالعه بفرمایید .


امن ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی


امن ترین صرافی ارز دیجیتال خارجی


منابع :


https://en.wikipedia.org/wiki/Non-fungible_token

انتهای خبر

0
0