رمزارز نیوز
1402/12/24
13:06
فصل مهاجرت به آلت‌کوین‌ها! سود حاصل از بیت کوین به کدام بازارها می‌رود؟

شرکت سنگاپوری کیو‌سی‌پی کپیتال (QCP Capital)، در پی کند شدن روند صعود بیت کوین پس از ثبت سقف تاریخی جدید، بینش‌هایی را در مورد وضعیت فعلی بازار این ارز دیجیتال ارائه کرده است.


تجزیه و تحلیل این شرکت، نشان‌دهنده کاهش قابل توجه فاندینگ ریت معاملات دائمی و معاملات آتی ماه مارس/آوریل است. کاهش فاندینگ ریت، به طور بالقوه نشان‌دهنده احتمال نزول قیمت در بازار اسپات است.


از طرفی، روندی که در بازار کنونی ارزهای دیجیتال جلب توجه می‌کند، انتقال سرمایه از بیت کوین به سمت آلتکوین‌های برتر است. در همین راستا، توکن‌های سولانا (SOL)، بایننس کوین (BNB) و اولانچ (AVAX)، در مدت کوتاهی رشد قیمتی قابل توجهی را تجربه کرده‌اند.


نکته جالب توجه دیگر، عملکرد بایننس بوده که از طریق لانچ‌پول خود، یک چرخه تقویت‌شونده ایجاد کرده است.


مشاهده شده است که استیک‌کنندگان BNB، توکن‌های دریافتی از ایردراپ‌ها را به فروش می‌رسانند و درآمد حاصل از آن را مجددا به منظور کسب این توکن استیک می‌کنند که باعث ترکیب دارایی‌ها و افزایش آن می‌شود.


این اثر ترکیبی تقریبا هر هفته اتفاق می‌افتد که نشان‌دهنده فراوانی رویدادهای لانچ‌پول است. در زمان نگارش این خبر، قیمت توکن BNB حدود ۶۱۲ دلار است و تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند تا ۷۰۰ دلار افزایش یابد.


انتقال سرمایه از بازار بیت کوین به آلتکوین‌های برتر، نشان‌دهنده تغییر ترجیحات سرمایه‌گذاران و ماهیت پویای بازار ارزهای دیجیتال است.


انتهای خبر

0
0