اخبار اکس نوین
1400/07/24
10:04
حمایت بایننس از مزایده پاراچین‌های پولکادات

اکس نوین: بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان حمایت خود را از توسعه اکوسیستم شبکه بلاکچینی پولکادات و حراج مزایده پاراچین‌های آن اعلام کرد. حراج پاراچین‌های پولکادات در صرافی بایننس در اطلاعیه رسمی که روز جمعه صرافی بایننس منتشر کرد، اعلام کرد از حراج پاراچین‌های شبکه پولکادات که در ماه نوامبر آغاز خواهد شد پشتیبانی خواهد کرد. بایننس در این اطلاعیه نوشت: یک اطلاعیه جداگانه با جزئیات بیشتر ارسال خواهد شد؛ لطفا در جریان نوآوری‌های آینده باشید. پاراچین چیست؟ پاراچین‌ها بلاکچین‌های لایه یک متمایزی هستند که به طور موازی در کنار یکدیگر فعالیت کرده و داده‌ها را برای یکدیگر ارسال می‌کنند و حضور این شبکه‌ها در کنار شبکه پولکادات معماری…

اکس نوین : بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان حمایت خود را از توسعه اکوسیستم شبکه بلاکچینی پولکادات و حراج مزایده پاراچین‌های آن اعلام کرد.


مطالبی که در این مقاله خواهید خواند:


در اطلاعیه رسمی که روز جمعه صرافی بایننس منتشر کرد، اعلام کرد از حراج پاراچین‌های شبکه پولکادات که در ماه نوامبر آغاز خواهد شد پشتیبانی خواهد کرد.


بایننس در این اطلاعیه نوشت:


یک اطلاعیه جداگانه با جزئیات بیشتر ارسال خواهد شد؛ لطفا در جریان نوآوری‌های آینده باشید.


پاراچین‌ها بلاکچین‌های لایه یک متمایزی هستند که به طور موازی در کنار یکدیگر فعالیت کرده و داده‌ها را برای یکدیگر ارسال می‌کنند و حضور این شبکه‌ها در کنار شبکه پولکادات معماری چند زنجیره‌ای را در این شبکه پدید خواهند آورد.


پولکادات قصد دارد در ادامه چندین بلاکچین لایه یک همچون بیت کوین و اتریوم را به صورت یکپارچه به اکوسیستم خود متصل کند و این امکان را برای آنها فراهم کند تا به عنوان بخشی از یک سیستم بزرگتر با یکدیگر همکاری داشته باشند.


پاراچین‌ها همچنین می‌توانند داده‌ها را به طور یکپارچه با سایر شبکه‌های بلاکچینی به اشتراک گذاشته و فرصت‌های زیادی را در فضای رمزارز ایجاد نمایند.


بدون شک، راه‌اندازی پاراچین‌های پولکادات و ادغام شبکه‌ها در سال‌های آتی پتانسیل همکاری بیشتر دفاتر توزیع مختلف را افزایش خواهد داد.


در طول پنج سال گذشته، تیم پولکادات بارها فناوری پاراچین خود را در بستر شبکه کواساما آزمایش کرده است. در اوایل ماه ژوئن، تیم توسعه پولکادات اولین دسته از پاراچین‌ها را در کواساما با موفقیت مستقر کرد. از آن زمان، کواساما حدود ۱۱ اسلات (جایگاه) برای پاراچین‌های خود را به حراج گذاشته و فعالیت‌های خود را افزایش داده است.


موفقیت در راه‌اندازی پاراچین‌ها در شبکه کواساما یک عامل تعیین‌کننده کلیدی در میزان آمادگی پولکادات برای راه‌اندازی رسمی پاراچین‌های خود بوده است. در حال حاضر، پاراچین‌های پولکادات بالاخره به آمادگی نهایی خود رسیده‌اند و قرار است از ۱۱ نوامبر حراج‌ها آغاز شوند.


اولین دسته از حراج‌ها به مدت هفته ادامه خواهد داشت و هر هفته یک حراجی برگزار خواهد شد. علاوه بر این، منتخب به مدت ۹۶ هفته جایگاه را از آن خود خواهد کرد.


روز چهارشنبه پس از اعلام خبر مزایده پاراچین‌های پولکادات، توکن بومی این شبکه با رشدی ۱۹ درصدی به ۴۳.۶ دلار رسید. از آن زمان قیمت این توکن کمی کاهش پیدا کرده و به ۴۰ دلار رسیده است.


با این وجود، تحلیل تکنیکال نمودار قیمتی پولکادات نشان می‌دهد که اگر بهای این ارز بتواند در محدوده ۴۱ تا ۴۳ دلار تثبیت شود می‌تواند تا نزدیکی ۷۵ دلار رشد کرده و اوج جدیدی را به ثبت برساند.


در نمودار قیمتی پولکادات در حال حاضر، یک الگوی سر و شانه معکوس دیده می‌شود که با صعود و عبور از ناحیه مقاومتی این الگو احتمالا شاهد ۷۵ دلاری شدن پولکادات خواهیم بود.


منبع cryptopotato


انتهای خبر

0
0