سبدگردان آرمان اقتصاد
1400/03/22
12:09
#کدالبان 1400/3/21 بررسی گزارشهای #غبهار #خپویش #شفا #دفرا اطلاعات و صورت های مالی: #غبهار با گزارشی معمولی فروش خود را از 63 به 73 میلیارد تومان...

#کدالبان ۱۴۰۰/۳/۲۱ بررسی گزارشهای #غبهار #خپویش #شفا #دفرا



اطلاعات و صورت های مالی:


#غبهار با گزارشی معمولی فروش خود را از ۶۳ به ۷۳ میلیارد تومان رسانده, به علت اینکه رشد بهای تمام شده بیش از رشد فروش شرکت بوده سودش از ۲۵ به ۱۹میلیارد تومان کاهش داشته, گزارش بسیار ضعیفی را از این نماد مشاهده می کنیم.



#خپویش رشد عجیبی را در درآمد هایش داشته و از ۷۸۵ به ۲۰۶۷ میلیارد تومان رسیده, اما این شرکت همواره حاشیه سود بسیار پایینی داشته و نسبت به فروشش سود خاصی نمیسازد, با این درآمد عجیب سود شرکت کلا ۴۲ میلیارد تومان بوده که اگر نمایشگاه ماشین می زد بیشتر سود می ساخت!!!



#شفا با رشد ۴۴٪ در درآمد های سود سهامش همراه بوده و ۲۶۳ میلیارد درآمد سود سهام داشته, رشد عجیب سایر درآمد های شرکت و سود فروش سرمایه گذاری های نماد باعث رشد ۱۰۰٪ سود سهم شده و از ۱۷۸ میلیارد به ۳۵۱ میلیارد تومان رسیده, البته واضح است قابل اتکا ترین درآمد از نظر تکرار درآمد سود سهام است.



#دفرا در یک گزارش بسیار معمولی از ۳۲۷ میلیارد به ۴۵۰ میلیارد فروش و از ۹۸ میلیارد به ۱۶۶ میلیارد سود رسیده است, به نظر معمولی و حتی ضعیف بوده.



╭═━⊰✹🌐✹⊱━═╮


شرکت سبدگردان آرمان اقتصاد


╰═━⊰❀🌐❀⊱━═╯

انتهای خبر

0
0